יום שישי, 14 באוקטובר 2016

MAC Mariah Carey Holiday 2016 Collection

זה לקח קצת זמן, אבל סוף-סוף אנחנו עומדים לקבל את החלק השני בשיתוף הפעולה בין מותג הקוסמטיקה MAC לזמרת מריה קארי. מהצצה ראשונה בפריטי הקולקציה, נראה שהיה שווה מאד-מאד לחכות!



כזכור, בשנה שעברה השיקו הצדדים שפתון בגוון שמפניה שימרי פרוסטי, שנמכר באופן בלעדי באתר האינטרנט של המותג. כעת, כאמור, בתיזמון מופלא לעונת החגים, תושק קולקציית מוצרים מיוחדת ומוגבלת מאד, שמגיעה באריזות מנצנצות, עטורות בגליטרים כסופים וזהובים כיאה לדיווה עולמית.

לפי שעה, אין בידי את הפירוט המדוייק של המוצרים והגוונים, אבל ממקורות מידע שאספתי עבורכם ברשת אני יכולה לספר, שהקולקציה כוללת שתי פלטות של צלליות, 3 שפתונים בגווני ניוד בהירים ואחד בגוון חום כהה כשעל כל אחד מופיע תבליט מקסים של פרפרים, ליפגלוסים בגווני ניוד, 2 זוגות של ריסים מלאכותיים, עפרונות שפתיים, אייליינר נוזלי, היילייטר/ברונזר מוזהב הורססס עם הטבעת פרצוף (של מריה?) עליו, סמקים, מברשות ועוד.



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מתחילת דצמבר 2016. תהיו סמוכים ובטוחים שעוד הרבה לפני זה אביא לכם את כל הפרטים המדוייקים אודות הקולקציה, אז כדאי שתשארו לעקוב... ;)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails