יום שבת, 15 באוקטובר 2016

מותג היופי CoverGirl מציג לראשונה שגריר יופי מטעמו

השבוע הציג המותג CoverGirl שגריר יופי, זכר, הראשון מטעמו אי-פעם. מדובר בג'יימס צ'ארלס (James Charles), ביוטי וולגר מוכר וידוע, עם יותר מ- 674,000 עוקבים באינסטגרם ויותר מ- 98,000 מנויים ביוטיוב, והוא בן 17 (!!!) בלבד. ג'יימס, שמתאר את עצמו כ"מאפר שאפתן מניו-יורק", יכול כעת להוסיף לרשימת ההישגים שלו את החוזה המכובד שחתם עם "קאבר גירל".



"כל נערות ה'קאבר גירל' שלנו הן מודל לחיקוי ופורצות גבולות, מבטאות את עצמן ללא מורא, עומדות על מה שהן מאמינות ומגדירות מחדש מה זה להיות יפה. ג'יימס צ'רלס הוא לא יוצא מהכלל. לפני שנה הוא בחר להשיק באומץ רב את חשבון האינסטגרם שלו ולהציג דרכו מראות איפור טרנספורמטיביים ודינמיים ובכך להציג גם את מיגוון ההיבטים של אישיותו ולהוות מקור השראה לכל מי שאולי מפחד לעשות את אותו הדבר," כך מסבירים במותג.


מהלך זה בא בעקבות מגמה הולכת וגוברת של מותגי איפור שונים, המסתמכים על גברים כדי לקדם מוצרי איפור. בלוגרי יופי ומשפיעי דעת קהל גבריים צברו תאוצה דרך המדיה החברתית וניתבו את ההצלחה הזו לשיתופי פעולה עם מותגי איפור פופולריים. בין המוכרים שביניהם ניתן למנות את פטריק סטארר (Patrick Starr) שעבד עם המותגים Formula X ו- Nyx וכמובן את מני גוטריירז, המוכר יותר בשם Manny Mua, ששיתף פעולה עם Makeup Geek ו- Ofra Cosmetics.

בחודש מאי האחרון, כשצ'רלס היה בן 16, הוא סיפר בראיון למגזין "מארי קלייר" על התפקיד שתופס האיפור בחייו: "ההורים שלי התחילו לחקור אותי האם אני טרנסג'נדר – אם אני מנסה להפוך להיות אשה. זה יצר ויכוח גדול בינינו," הוא מספר. "זה הצריך המון שיחות מעמיקות כדי להסביר שזו פשוט צורת אמנות עבורי. אני עדיין מרגיש בטוח כבן ואני תמיד יהיה בן. אני יכול להרגיש בטחון עם עור חשוף או עם איפור מלא לחלוטין."

ההכרזה על התפקיד החדש של ג'יימס כשגריר יופי של "קאבר גירל" נעשתה, כמובן, באמצעות הרשת החברתית – דרך חשבונות האינסטגרם של הזמרת קייטי פרי, אף היא שגרירת יופי של המותג, וזה של ג'יימס צ'רלס עצמו:

במסגרת התפקיד החדש שלו, יופיע ג'יימס בפרסומות בטלוויזיה וכמובן יציג ברשתות החברתיות מראות איפור שונים שייצר באמצעות מוצרי "קאבר גירל".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails