יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

L’Occitane Harmonie Divine skincare

מותג הטיפוח הצרפתי "ל'אוקסיטן" השיק לאחרונה את Harmonie Divine – סדרת טיפוח חדשה, המשלבת רכיבים מהצומח ומהים, ולוקחת את נושא האנטי אייג'ינג לרמה אחרת.



אחרי 10 שנות מחקר, רתמה "ל'אוקסיטן" שני מרכיבים חשובים: פרח האימורטל ואצת ג'אניה רובנס, להרכבת ליין האנטי אייג'ינג החדש שלה- Harmonie Divine  ("הרמוני דיווין").

האימורטל הינו פרח צהוב בר קיימא, הגדל ונקטף ביד באי קורסיקה שבצרפת. שמן האימורטל המופק מהפרח מוערך ביותר, בעיקר בזכות היותו נוגד-דלקתי ובעל יכולות ריפוי, היכולים לסייע לעידוד צמיחה של רקמת עור חדשה. השמן האתרי המופק מהצמח הינו מצרך יקר ביותר ונדרשים כמה שבועות קציר של תפרחת הצמח כדי להפיק כמות מזערית של שמן. לפיכך, כל טיפה נחשבת!


אצת הג'אניה רובנס, הידועה גם בשם "גנית מאדימה", מצויה במים עשירים במינרלים ונקיים מזיהומים במפרץ ריבלטה. לאצה אדומה מופלאה זו ישנה יכולת התחדשות מדהימה- היא יכולה לחדש ולתקן את עצמה אפילו אם מדובר רק בחלק זעיר ממנה. מאחר ומדובר בזן נדיר, ל'אוקסיטן מגדלת את האצה באקווריומים בתנאי מעבדה, המדמים את התנאים האמיתיים של בית הגידול הטבעי שלה.


על-ידי שילוב שני המרכיבים הללו, הצליחה ל'אוקסיטן ליצור סדרת טיפוח יוקרתית, הקוראת תיגר על סימני הגיל, באמצעות פורמולה שעובדת לא רק על הסימנים הקלאסיים של ההזדקנות, אלא גם על נפח הפנים וקווי המיתאר שלהם. הסדרה כוללת, לפי שעה, סרום וקרם לחות, המיועדים להעניק לעור מראה מושלם והרמוני בשלושה מישורים: מרקם וגוון, קווי המתאר והשלווה הפנימית.

L'Occitane Harmonie Divine Serum – סרום קליל המכיל יותר מ- 5,000 מיקרו-טיפות של תמצית האימורטל מועשרים ברכיבים פעילים של אצת ג'אניה רובנס ושמנים אתריים אחרים. הסרום מספק לעור שני יתרונות עיקריים: הוא מעדן את קווי המיתאר של הפנים ומעצים את המוצקות של העור. כמו כן, הוא מותיר את העור חלק ומשיי ועם הרגשת נוחות למשך שעות ארוכות. מגיע בבקבוק משאבה (30 מ"ל).


L'Occitane Harmonie Divine Cream – קרם בעל מרקם רך ועדין מאד, ההופך לשמן במגע עם העור, מה שמסייע למרכיבים הפעילים שבו לחדור אל תוך העור ולגרום לריכוך של קמטי הבעה, לאזן מחדש את נפח העור ולהמריץ את הזוהר שלו. בנוסף, הוא מסייע להעשיר את העור בלחות ולחזק את המחסום ההגנה שלו. מגיע באריזת צנצנת (50 מ"ל).


אריזת המוצרים בסדרת ה- Harmonie Divine של ל'אוקסיטן מאופיינת בעיצוב אלגנטי מאד בגוונים של זהב ואדום-שחור מודרגים. אבל לאו דווקא רק זה מה שמגדיר אותה כ"יוקרתית", אלא גם העובדה שהיא מכילה רכיבי פטנט טבעיים המגיעים מן האדמה והים ומצליחה לשלב יחדיו לראשונה שתי תמציות 'התחדשות'. בנוסף, מדובר באוסף ידידותי לסביבה מאחר והוא מגיע באריזות הניתנות למילוי מחדש.

כאמור, השקת הסדרה החלה לאחרונה במספר מדינות שונות בעולם. טרם ידוע מתי (ואם בכלל) היא תושק גם בארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails