יום שני, 31 באוקטובר 2016

Guerlain x Natalia Vodianova Shalimar-themed Collection Holiday 2016

קולקציית החגים של מותג היופי הצרפתי "גרלן" נבנתה בהשראת הבושם האייקוני של המותג, שהושק ע"י ז'אק גרלן בשנת 1925. אבל מה שהכי מסקרן בקולקציה הזו היא העובדה שהיא נוצרה, למעשה, ע"י המוזה המכובדת של הבית ושגרירת היופי שלו – הדוגמנית נטליה וודיאנובה, יחד עם המנהל הקריאטיבי של המותג, אוליבייה אושמדזו.



וודיאנובה, הפנים של שלימר מאז 2008, שיתפה במחשבותיה על האוסף: "רציתי להעניק לקולקציה הראשונה שלי את השם 'שאלימר' כמחווה לבושם שהייתי הפנים שלו במשך 8 שנים ומסמל את הקשר שלי עם גרלן."



אגב, וודיאנובה היא לא רק סתם יפה. היא גם המייסדת של קרן צדקה בשם Naked Heart Foundation, המסייעת להעניק לכל ילד ברוסיה משפחה אוהבת. בנוסף, הקרן בונה מגרשי משחקים מודרניים באזורים עירוניים עניים ברוסיה, תומכת במשפחות אומנה ומסייעת למשפחות בגידול ילדים עם מוגבלויות. חלק מהרווחים מקולקציית "שאלימר" של וודיאנובה ייתרם לטובת הקרן, על-מנת לסייע לה לגייס כספים עבור מטרות נעלות אלו.

הבושם "שלימאר", שבכל דקה נמכר עותק אחד ממנו, נותר הניחוח המזוהה ביותר עם "גרלן" עד היום. ההרכב שלו נוצר בהשראת סיפור האהבה של הקיסר שאה ג'האן ואשתו מומתאז מהאל. תקופת שלטונו של שאה ג'האן נחשבת לתור הזהב של האדריכלות המוגולית, אבל היצירה האדירה ביותר שלו היא הטאג' מהאל באגרה, שנבנה בשנים 1632-1654 כקבר עבור אשתו האהובה מומטז מאהל. הבושם כונה, למעשה, על שם אחד המבנים שלו שהצליחו לשרוד – גני שלימאר בלאהור.

קולקציית החגים שישיקו נטליה וודיאנובה ו"גרלן" מושפעת מאד מהאסתטיקה של "שלימאר". כל המוצרים בקולקציה מגיעים באריזות בעיצוב אוריינטלי עם עיטורים בזהב וכחול. כוכב הקולקציה הוא Guerlain Soufflé d'Or de Shalimar - מיסט מבושם וססגוני לגוף ולשיער. המוצר מועשר בנצנצים מוזהבים והניחוח שלו תואם לזה של הבושם "שלימאר". גם הבקבוק שלו מזכיר בצורתו את בקבוק הבושם המקורי.


עוד בקולקציה:

Guerlain Meteorites Perles De Legende (מהדורה מוגבלת) – פודרת המטאוריטים האייקונית של המותג מגיעה הפעם עם פנינים בגוונים של ורוד-אדמדם, זהב שימרי ותכלת. השלישיה הכרומטית מזכירה את הצבעים של הפסיפסים בארמונות הודיים, אבל כל אחד מהם משרת מטרה מעשית. הפנינים הוורודות נועדו לשפר את הגוון הטבעי של העור ולרענן אותו, הפנינים התכולות מתקנות גוון עור שאינו אחיד ועיגולים כהים, בעוד שהפנינים הזהובות מחממות ומאירות את המראה הכללי של העור.

Guerlain Terracotta Tera India Shimmering Bronzing Powder (מהדורה מוגבלת) – ברונזר מוזהב היוצר מראה שזוף עדין וזוהר. לדברי מקסים פולין, אמן האיפור הבינלאומי של המותג, הברונזר הינו גרסה קלילה יותר של הברונזר הקייצי. זהו גוון מוזהב יותר ומחמיא יותר לעור חיוור במהלך החורף. הברונזר מגיע עם הטבעה של עיטור אוריינטלי עליו והוא מוגש באריזת קומפקט בגוון כחול רויאל.


Guerlain Precious Light Pearly Pink Illuminator – היילייטר עדין היוצר מראה זוהר טבעי. בגרלן מתארים את הגוון שלו כוורוד שקפקף וממליצים להניח אותו על עצמות הלחיים, בזוויות הפנימיות של העיניים, על גשר האף וקשת הקופידון בשפתיים.


Guerlain Ecrin Shalimar Eyeshadows (מהדורה מוגבלת) – צמד צלליות בגוונים של זהב וכחול ספיר, בהשראת מתכות יקרות ואבני חן. הצלליות בעלות גימור מטאלי.


Guerlain L'Or Eyeliner (מהדורה מוגבלת) – אייליינר נוזלי בגוון זהב מנצץ, המעניק לקו הריסים אפקט מחזיר אור.


Guerlain Rouge G Exceptional Complete Lip Colour – שפתון בגוון אדום קלאסי (821 Rouge Saphir) המגיע באריזה האייקונית המוכרת של השפתונים בסדרת Rouge G עם המראה המובנית. בתמונה שלהלן ניתן לראות את נטליה משתמשת בשפתון המדובר:


Guerlain KissKiss Creamy Shaping Lip Color – שפתון בסדרת "קיסקיס" של המותג בגוון ורוד (563 Indian Pink). אגב, נטליה משתמשת בו לפעמים גם כסומק קרמי.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם בתחילת נובמבר 2016. שמחה לבשר, כי גם אלינו היא אמורה להגיע בקרוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails