יום שני, 2 בינואר 2017

BENEFIT COSMETICS GALifornia Blusher

הסמקים של מותג הקוסמטיקה "בנפיט" כבר מזמן הפכו למוצר חובה אצל כל מתאפרת חובבת או מקצועית, ככל שתהיה. בימים אלו מצטרף סומק אחד נוסף לאוסף של המותג – GALifornia: סומק בגוון ורוד מוזהב, שנוצר בהשראת הזוהר החם של השמש הקליפורנית.



כמו שאר הסמקים בסדרה, גם הסומק החדש בגוון הוורוד מוזהב מגיע בקופסא עם מראה מובנית, כשהפעם על האריזה מופיעים איורים צבעוניים בסגנון ה"היפי שיק", עם הפרחים בשיער. אגב, במותג טוענים, כי עבודת הגרפיקה המקורית נעשתה בהשראת הנערות הגולשות של קליפורניה.


הסומק בגוון הורוד בוהק מגיע עם תבליט מוזהב ומנצנץ במרכזו בצורת שמש קורנת. בנוסף, יש לו ניחוח, הכולל תווים של אשכולית ורודה ווניל. כמו כן, לאריזה מצורפת מברשת סומק מעוגלת, המאפשרת יישום רך וקל.


הסומק החדש נועד, למעשה, להקנות מראה שזוף קורן כמו של גולשת אמיתית, באמצעות טכניקת ה- "Sun Stripping" – הטרנד האופנתי החדש, שהולך ודוחק הצידה את טרנד הקונטורינג (תודה לאל!).


אגב, ה- "Sun Stripping" נעשה על-ידי משיחת הסומק/ברונזר מלחי אחת לשניה ועל גבי האף, ולאחר מכן ממזגים אותו עם העור בעזרת עבודת טשטוש טובה. בצורה זו, מתקבל מראה שזוף וקורן טבעי בנקודות הגבוהות של הפנים – ממש כמו שיזוף אמיתי. בתמונות הבאות מדגימה ליסה פוטר-דיקסון (Lisa Potter-Dixon), המאפרת הראשית של "בנפיט קוסמטיקס", כיצד לעשות זאת נכון באמצעות הברונזר הפופולרי ביותר של המותג – Halo:

שלב 1 – מורחים את המייקאפ על כל הפנים בצורה רגילה ופשוטה, מבלי לעשות קונטורינג, היילייט או סטרובינג!


שלב 2 – משתמשים בברונזר מאט ומברשת קומפקטית ומורחים פס ממרכז האף ועד לנקודה הגבוהה של האוזן בכל צד של הפנים. זה אמנם נראה קצת מגוחך בהתחלה, אבל אל דאגה!


שלב 3 – בעזרת מברשת סומק גדולה ורכה מטשטשים וממזגים היטב את הברונזר לתוך העור, עד שמתקבל מראה שזוף טבעי.


וזו התוצאה הסופית:


הסומק זמין כעת בנקודות המכירה השונות של "בנפיט" ברחבי העולם וברשת ומחירו עומד על 29$. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails