יום ראשון, 1 בינואר 2017

Clarins Multi-Active Yeux Instant Eye Reviver

"קלרינס" מציגים את Multi-Active Yeux Instant Eye Reviver – קרם עיניים חדש המשלב תכונות הבהרה ואנטי-אייג'ינג בפורמולה חדשנית.



קרם העיניים החדש נועד לדור חדש של קהל צרכנים, בני דור המילניום העייף והלחוץ, שיש לו יותר מידי מה לעשות ולא מספיק זמן כדי לעשות את זה. עייפות הינה תוצר הלוואי של חיים מודרניים עסוקים: אנחנו כל הזמן מול המסך – גולשים באינטרנט, שולחים דואר אלקטרוני או מסמסים. גם כשאנחנו הולכים לישון, אנחנו סובלים מחוסר בשעות שינה או חוסר מנוחה ברמות כאלו או אחרות. אלו הן בעיות נפוצות, אבל הן גם גובות מחיר גבוה. עייפות כרונית משפיעה באופן משמעותי על בריאותנו, מצב הרוח שלנו, הביצועים שלנו וגם על המראה שלנו! זה ניכר ראשונה למראה על איזור העיניים, מאחר והעור באיזור זה הוא דק פי 3 עד 5 פעמים משאר עור הפנים.


זהו גם האזור בפנים שסימני ההזדקנות ברוב המקרים מופיעים בו ראשונים וזה קורה בדרך כלל בשנות ה-30 המוקדמות. לכן אחד הצעדים החשובים בשמירה על מראה צעיר הוא להצטייד בזוג איכותי של משקפי שמש וקרם עיניים המיועד ספציפית להחלקת קמטים וחידוש העור. כמו למשל הקרם החדש של קלרינס - Multi-Active Yeux eye reviver, המיועד להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים, להפחית סימני עייפות, להבהיר כהויות, להוריד נפיחויות ולהעניק מראה עיניים רענן וערני לחלוטין.

הפורמולה של הקרם נועדה למנוע ייצור מוגבר של רדיקלים חופשיים, שהנם תוצר טבעי של אורח חיים לחוץ וחוסר שינה. רדיקלים חופשיים - מולקולות בלתי יציבות ותגובתיות הפוגעות בתאים חיים – הם אחד הגורמים העיקריים להזדקנות העור. הקרם החדש של "קלרינס" מצליח להפוך את הנזק שהם גורמים באמצעות טכנולוגיית "מערכת מיקוד תאית" (Cell Targeting System), המבוססת על תמציות צמח הקוצן (Cirsium) וצמח "התחייה" (Myrothamnus), הידועים כמחזקים את העור ותורמים למראה החלק שלו. צמח ה"תחייה" גדל בעיקר בחלקים הדרומיים של אפריקה הטרופית ומדגסקר והוא זכה לכינויו זה בזכות החוסן יוצא הדופן שלו - הוא מסוגל לשרוד במשך שנה או יותר באיזורים צחיחים ובתנאים קשים ביותר. מרכיב בוטני מדהים נוסף, המפעיל את קסמיו בפורמולה של הקרם, הינו תמצית צמח לפה (Burdock), המסדיר את זרימת הדם באיזור העיניים ובכך מונע כהויות ונפיחויות. כמו כן, הקרם יוצר מעין שכבת מגן על העור מפני זיהום אוויר ומזיקים סביבתיים אחרים.


מרקם הג'ל-קרם של קרם העיניים הינו קליל והוא כולל פיגמנטים מחזירי אור המשמשים כמעין מבהירים אופטיים. הקרם מגיע בתוך אריזת שפופרת (15 מ"ל) עם מוליך מתכתי, שמטרתו לקרר במיידית את העור, להרגיע אותו ולהוריד נפיחויות. בטווח הארוך, הקרם מגן על העור מפני הזדקנות מוקדמת, מבהיר את האיזור שסביב העין וממצק אותו.

Clarins Multi-Active Yeux יעלה על המדפים ברחבי העולם החל ממרץ 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails