יום חמישי, 5 בינואר 2017

מייבלין מגייסים לראשונה כוכבי רשת בינלאומיים כשגרירי יופי

מותג היופי הבינלאומי Maybelline New York ("מייבלין ניו יורק") פותח את שנת 2017 עם שני שגרירי יופי חדשים. לכאורה, לא מדובר בידיעה יוצאת דופן, אבל לראשונה בתולדות המותג, הוא בוחר בשני כוכבי רשת פופולריים במיוחד ברחבי העולם – אחד מהם הוא גבר, כשזה כשלעצמו עוד לא קרה מעולם בהיסטוריה שלו.



מני גוטיירז (Manny Gutierrez), הידוע בכינויו ברשת @Mannymua733, ושיילה מיטשל (Shayla Mitchell), הידועה בכינויה ברשת @MakeupbyShayla, הם שני מאפרים, כוכבי אינסטגרם/יוטיוב מובילים עם מיליוני עוקבים, שנבחרו כדי להוביל את הקמפיין למסקרה Colossal Big Shot של "מייבלין". השניים יככבו בסרטוני וידיאו לקידום המסקרה, שיופיעו החל מהחודש בערוץ היוטיוב של המותג, באתר הרשמי שלו ובמודעות פרסום ברחבי הרשת. אגב, המוטו שילווה את הקמפיין נקרא: "Lash Like a Boss". המטרה שעומדת בפני המותג במהלך זה, הינה להגיע לקהל יעד צעיר יותר.


"אנחנו כל כך שמחים לחבור למני ולשיילה, שני מובילי דעת קהל אמיתיים במדיה החברתית העולמית, לקמפיין הוידיאו הראשון שלנו בכיכובם של משפיענים," אומרת אן-מארי נלסון-בוגל (Anne Marie Nelson-Bogle), סגן-נשיא בכירה לשיווק במייבלין. "השניים ייצגו את גישת היופי של ה"בוס" בקמפיין הזה, כמו שאף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת, כשהם מפיחים חיים במסר הזה על-גבי המסך על-מנת להוות השראה למיליוני האוהדים שלהם..."


גוטיירז ומיטשל משתפים ביחד באינסטגרם כ-5.1 מיליון עוקבים וכ- 2.5 מיליון מנויים ביוטיוב, אם כי יש לציין, כי גוטיירז הוא הפופולרי יותר מבין שניהם. לדבריו, המשימה העומדת בפניו כוולגר יופי מפורסם הינה לספק ולייעץ בענייני איפור שונים ובעיקר להוות השראה לגברים ונשים כאחד. בעקבות החוזה שחתם עם מייבלין הוא יצא בהצהרה: "אני נרגש לעבוד עם מותג בינלאומי כמו מייבלין, המכיר בהשפעה של כשרון גברי ומוכן להטיל את הזרקור על כך."



אגב, מייבלין הוא לא היחיד שמאמין בשילוב שבין איפור לגברים. בכלל, אחרי עשרות שנים שמותגי הקוסמטיקה הגבילו את פרסומות האיפור שלהם לנשים בלבד, הם כעת מתחילים סוף-סוף להבין שאיפור לא תמיד נועד רק לבנות, אלא גם לבנים! כזכור, בשנה שעברה הכריזו CoverGirl על מינויו של ג'יימס צ'רלס, מאפר וכוכב אינסטגרם, כשגריר היופי החדש שלהם. גם מותגים כמו Milk Makeup ו- Anastasia Beverly Hills בחרו להציג גברים במודעות הפרסום שלהם במדיה החברתית. האמת? צודקים! אם אנחנו הנשים משתמשות במוצרי איפור כדי לשפר את המראה שלנו או כדי לבטא את עצמנו, למה שגברים לא יוכלו גם להרגיש חופשיים לכסות פצעון בקונסילר או להתכסות באיפור מלא שיבטא את עצמם, כמו שהם רוצים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails