יום חמישי, 12 בינואר 2017

L’Oréal Paris Spring 2017

"לוריאל פריז" פותחים את שנת 2017 עם מספר מוצרים קוסמטיים חדשים, שמגיעים כדי לתת מענה לכל אחד – החל משפתיים מודגשות בגוונים נועזים של כחול וסגול, דרך ספוגיות איפור ועד למוצרי עיצוב לגבות. בואו וראו!



L’Oréal Paris Brow Stylist Frame + Set

מוס קליל לעיצוב הגבה, המגיע עם מברשת דו-צדדית לעיצוב וסירוק הגבה. המרקם הקרמי של המוצר מחליק בקלות על העור ועל שיער הגבה ומאפשר לתחום ולעצב את מראה הגבה. המברשת המצורפת מאפשרת לצייר שערות בודדות, לעצב את קשת הגבה בצורה מדוייקת וגם למלא את הגבה באופן שיראה טבעי לחלוטין. הפורמולה של המוס לגבות מבטיחה עמידות של עד 24 שעות והוא זמין בארבעה גוונים שונים:

·       Blonde (בלונד)
·       Light Brunette (חום בהיר)
·       Warm Brunette (חום אדמדם)
·       Deep Brunette (חום כהה)



L’Oréal Paris Brow Stylist Kabuki

עפרון גבות ראשון מסוגו, המגיע בשילוב עם מברשת קבוקי לטשטוש! העפרון מחליק על-גבי הגבה והעור בצורה קלה, מהירה ואחידה, כאשר מברשת הקבוקי המושלמת, שבצידו השני, משלבת את הצבע לתוך הגבה כדי להעניק לה מראה מלא מושלם עם גימור טבעי לחלוטין. הפורמולה של העפרון עמידה גם היא למשך 24 שעות והוא זמין בשלושה גוונים שונים:

·       Blonde (בלונד)
·       Brunette (חום)
·       Dark Brunette (חום כהה)


L’Oréal Paris Infallible Blend Artist

אוסף הספוגיות הראשון של המותג, המציעות יישום קל ומסייעות לנשים להשיג מראות איפור בגימור מושלם, ללא סימני משיחה או כתמים ופסים. האוסף כולל, לפי שעה, שלוש ספוגיות שונות:

·      ספוגית ליישום מייקאפ – מאפשרת לפזר את המייקאפ בצורה אחידה על כל שטח הפנים. כמו כן, ניתן להשתמש בה כדי למזג קונסילר מתחת לעיניים, במרכז המצח ועל הסנטר.

·      ספוגית טשטוש – משמשת להנחת קונסילר במקומות קשים להגעה, כמו הזויות הפנימיות של העין, עצמות הגבה וכנפות האף.

·     ספוגית קונטור – מאפשרת לטשטש מוצרי הצללות (קונטור) בצורה קלה ואחידה על עצמות הלחיים, קו הלסת וגשר האף.



L’Oréal Paris Infallible Eye Shadow Paints

מוצר אחד, הכולל צמד צלליות קרמיות עמידות במיוחד. הצלליות בעלות כיסוי מלא וגוון פיגמנטי גבוה והן ניתנות לשילוב אחת עם השניה או עם גוונים אחרים בסדרה. המוצר מגיע ב-12 צמדי גוונים שונים:

·       Aqua Aura
·       Army Camo
·       BRB Blue
·       Brown Sugar
·       Cool Ivory
·       Jet Set Blond
·       Mint Detox
·       Mistress Noir
·       Navy Yard
·       Nude Fishnet
·       Shady Violet
·       Sunset Fire


L’Oréal Paris Infallible Paints Blush Kit

פלטת סמקים מושלמת לעיצוב ופיסול הלחיים. הפלטה כוללת ארבעה גוונים ורודים וקורלים, הניתנים למיזוג וטשטוש בקלות ומאפשרים יצירת מראה מודגש, מואר ומשופר של עור הלחיים. הסמקים עשירים בפיגמנט ומעניקים מראה חי ורענן במשך כל שעות היממה. כמו כן, המרקם הפודרתי המשיי שלהם מחליק על העור באמצעות המברשת המצורפת לפלטה.



L’Oréal Paris Infallible Paints Liquid Eyeliner

אייליינר נוזלי בעל קצה לֶבֶד דקיק בעובי של 0.1 מ"מ, המאפשר שרטוט מדוייק ביותר ושליטה מוחלטת תוך כדי שרטוט קו האייליינר ותיחום העין. זמין ב-6 גוונים שונים:

·       Black Party (שחור)
·       Electric Blue (כחול)
·       Intrepid Teal (טורקיז)
·       Vivid Aqua (תכלת)
·       White Party (לבן)
·       Wild Green (ירוק)


L’Oréal Paris Infallible Paints Lipcolor

שפתון נוזלי עשיר בפיגמנט, המעניק כיסוי מלא וגימור מבריק לשפתיים. מצוייד באפליקטור מעוצב, המאפשר מריחה מדוייקת על השפתיים. זמין ב- 14 גוונים שונים:

·       Bewitching Bordeaux (בורדו)
·       Cool Coral (קורל)
·       DIY Red (אדום)
·       Domineering Teal (טורקיז)
·       Fearless Fuschia (ורוד פוקסיה)
·       Lilac Lust (סגול לילך)
·       Navy Spy (כחול נייבי כהה)
·       Nude Star (ורוד ניוד)
·       Orange Envy (כתום)
·       Spicy Blush (ורוד כהה)
·       Sultry Sangria (סגול יין)
·       Taupeless (טאופ)
·       Violet Twist (סגול ויולט)
·       Wild Rose (ורוד)



L’Oréal Paris Infallible Total Cover Concealer Kits

פלטות קונסילרים וקורקטורים לתיקון מיגוון בעיות עור:

·     Infallible Total Cover Concealing & Contour Kit – פלטה המכילה ארבעה קונסילרים לטשטוש פגמים בעור ופיסול הפנים. הקונסילרים בעלי כיסוי גבוה ומסוגלים לטשטש כל דבר, כמו למשל קעקועים ועיגולים כהים. כמו כן, ניתן להשתמש בפלטה להארות והצללות באמצעות שימוש בגוונים בהירים וכהים מנוגדים.


·    Infallible Total Cover Color Correcting Kit – פלטה המכילה ארבעה גווני קורקטור עוצמתיים: סגול, ירוק, צהוב ואפרסק. מושלמת לכל גווני העור ומסייעת לטשטש עיגולים כהים, אדמומיות ואקנה, כמו גם להעניק מראה חי יותר לעור עמום.


L’Oréal Paris Infallible Total Cover Foundation

מייקאפ לפנים ולגוף המציע כיסוי גבוה מאד ועמידות ל-24 שעות, אבל יחד עם זאת התחושה שלו בלתי מורגשת על העור. הפורמולה שלו מועשרת ב- Alliagel ופיגמנטים רוויים, המספקים את תחושת הקלילות והרגשת הרעננות יחד עם הכיסוי הגבוה. המייקאפ מסוגל לכסות היטב קעקועים ופגמים בעור, כולל היפר-פיגמנטציה. מוצע ב-12 גוונים שונים:

·       Classic Ivory
·       Creamy Natural
·       Nude Beige
·       Natural Buff
·       Natural Beige
·       Buff Beige
·       Sand Beige
·       Sun Beige
·       Caramel Beige
·       Classic Tan
·       Creme Café
·       Cocoa


L’Oréal Paris Visible Lift Radiance Booster Primer

פריימר לפנים המאיר את הפנים ומעשיר אותו בלחות. הפורמולה של הפריימר מועשרת ברכיבי טיפוח המספקים לעור לחות עד 24 שעות, בעוד פנינים ססגוניות מבהירות ומאירות את גוון העור באופן מיידי. בנוסף, הפורמולה מועשרת בשמן מזין המותיר את העור חלק ומוכן לאיפור שיונח מעליו. אגב, ניתן גם להשתמש בפריימר לבדו על העור כדי להעניק לו מראה זוהר יותר.


כל המוצרים זמינים כבר מהחודש (ינואר 2017) בארה"ב. לפי שעה, אין לי מידע מתי (ואם בכלל) יגיעו (חלקם או רובם) אלינו ארצה, אבל מבטיחה לעקוב ולעדכן אתכם בהקדם.


2 תגובות:

  1. חבל שכרגיל לא נראה את המוצרים הנ"ל בארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת עדיין לא יודעת אלו מהמוצרים יגיעו ואלו לא. או אולי אפילו חלקם יגיעו תחת שם או אריזה שונה (זה קורה לפעמים). אבל למזלנו, היום אין בעיה להשיג כל מוצר דרך האינטרנט או בנסיעה לחו"ל- מה גם, שמדובר במותג שזמין שם כמעט בכל דראגסטור ובמחיר נגיש מאד.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails