יום שלישי, 24 בינואר 2017

Smashbox Photo Finish Radiance Primer

"סמאשבוקס", המותג המוביל בעולם לפריימרים, משיק פריימר חדש נוסף שמצטרף לארסנל שלו - Photo Finish Radiance Primer.



פריימר טוב יכול לשנות את מראה העור על ידי יצירת גימור יפה, מאט, לחותי או אפילו זוהר. Photo Finish Radiance Primer החדש של "סמאשבוקס" נועד לשחזר את תאורת "שעת הזהב" – אותה תקופת זמן קצרה ביממה אחרי הזריחה או לפני השקיעה, כשהגוון האדום הופך להיות רך יותר מאשר בזמן שהשמש נמצאת גבוה בשמים. "שעת הזהב" היא הזמן החביב במיוחד על צלמים, מאחר והאור הזהוב שמופיע בזמן זה, גורם לכל אחד להראות מדהים. "סמאשבוקס", כמותג יופי היחיד שנולד מתוך אולפן צילום אמיתי, הצליח ללכוד את הרגע מופלא הזה בתוך פורמולת הפריימר החדש, המאפשרת למעשה לשחזר את תאורת "שעת הזהב" בכל מקום ובכל זמן.


הפורמולה המשיית והחלקה של הפריימר מאירה, משכללת ומשפרת את הזוהר של העור, תוך כדי צמצום נקבוביות מוגדלות, החלקתו של העור והסתרת האדמומיות. היא מכילה חומצה היאלורונית לחותית וחמאת שיאה מזינה, כדי להבטיח אספקת לחות בכל שעות היממה ולשמור על תחושה של עור רך ונינוח; אלפי כדוריות קרמיות מיוחדות אחראיות על שבירת קרני האור והחזרתן ובכך מצליחות לטשטש בצורה אופטית נקבוביות ופגמים אחרים בעור, בעוד פנינים מיקרוניות בגוון ורדרד וענברי יוצרות את אותו הזוהר המוזהב והחם.


להבדיל מהפריימרים האחרים של המותג, שמגיעים באריזת שפופרת, ה- Photo Finish Radiance Primer מוגש בתוך צנצנת מרובעת (תכולה: 30 מ"ל).


בחברה ממליצים להניח אותו בשכבה דקה עם האצבעות, מעל קרם הלחות ולפני המייקאפ. כמו כן, ניתן להשתמש בפריימר לבדו, או אפילו להניח מעט ממנו מעל המייקאפ, כסוג של היילייטר.

Photo Finish Radiance Primer של "סמאשבוקס" זמין ברחבי העולם החל מהחודש (ינואר 2017).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails