יום חמישי, 5 בינואר 2017

KÉRASTASE Hair Coach Brush

מותג השיער "קרסטס" ישיק במהלך השנה את Kérastase Hair Coach - מברשת שיער חשמלית, המוגדרת על-ידי המותג כ"מברשת השיער החכמה ביותר בעולם".



המברשת המיוחדת עוצבה באופן שיאפשר לה "להקשיב" לשיער שלנו ולאבחן שיער פגום. המברשת תהיה מקושרת לאפליקציה בטלפון החכם, המבטיחה לחשוף את איכות טכניקת ההברשה של המשתמשת וכמו כן לעקוב אחר תדירות ההברשה שלה.

המשתמשת תרגיש רטט מהמוצר במידה והברישה חזק מידי את השיער. באופן זה המברשת תאותת לה לשנות את שגרת ההברשה שלה ובמקביל האפליקציה תספק לה המלצות מותאמות אישית כדי לסייע לה לטפל בשיער טוב יותר.

המברשת מופעלת באמצעות סוללת אצבע רגילה (AA) ויש לה סנסורים האוספים מידע מזהה אודות דפוס תנועות ההברשה. כמו כן, הם מזהים האם מדובר בשיער רטוב או יבש ומתעדים כל נזק שנגרם לשיער. כל האינפורמציה שנאספת מועברת באמצעות Wi-Fi או בלוטוס ישירות לאפליקציה בטלפון החכם המכונה בשם UX, שבעצמה מנתחת פקטורים המתייחסים לתנאי מזג אוויר, כמו לחות, טמפרטורה ורמות קרינה של UV.


המברשת החכמה, שפותחה עבור לוריאל (בעלת המותג "קרסטס") על-ידי חברת Withings, הוצגה לפני מספר ימים בתערוכת האלקטרוניקה בלאס וגאס. לקהל הרחב היא תהיה זמינה החל מאמצע שנת 2017 ומחירה (בארה"ב) יעמוד על 200$. לפי שעה, לא ידוע מתי (ואם בכלל) תושק המברשת בארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails