יום ראשון, 2 ביולי 2017

והרי החדשות בקצרה...

בשבועות האחרונים שוב הצטבר על שולחני אוסף גדול מאד של חדשות יופי מהעולם כולו. כדי שתמשיכו להיות מעודכנים, ריכזתי אותם עבורכם:



איפור

אחרי ההצלחה המסחררת, שנחלו שני אוספי האיפור שהשיקו אסתי לאודר וויקטוריה בקהאם בשיתוף פעולה, תרחיב חברת הקוסמטיקה את האוסף מ-14 ל-28 מוצרים בשיתוף הפעולה הבא ביניהם, שיראה אור בספטמבר 2017.

האוסף החדש יכלול 10 מוצרים מהאוספים הקודמים לצד 18 מוצרים חדשים. בהמשך לאוספים הקודמים, נושא הליין החדש יהיה בהשראת הערים ניו-יורק, לונדון, פריז, לוס אנג'לס ומיאמי. כמו כן, הליין החדש ישמור על התמחור הגבוה של המוצרים ואף יציג מוצרים מיוחדים עם תג מחיר גבוה במיוחד.

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on


אגב, בקהאם העלתה את האפשרות ליצור בנוסף ליין מוצרי טיפוח וכן להרחיב את הקולקציה עם מוצרי גבות ומייקאפים, אך לפי שעה טרם פורסמו על-ידי המותג תכניות כלשהן להפיכת הקולקציה לליין קבוע.

💄💄💄

טיפוח

מותג הקוסמטיקה "שיסיידו" מבקש לפנות לדור המילניום עם השקתו של ליין חדש של מוצרי טיפוח, המכונה בשם Waso. פירוש הביטוי "Wa" ביפנית הינו שלום והרמוניה ו- "So" מבטא השראה, רעיון, מחשבה. שמו של הליין מבטא, למעשה, את הרעיון באסתטיקה היפנית לפיו היופי מגיע מבפנים. בניגוד לסדרות טיפוח אחרות של המותג, שהגיעו באריזות בעלות צבעים חזקים ובולטים, כמו אדום ושחור, אריזות הליין החדש מגיעות בגוונים פסטלים רכים, המבטאים טוהר וניקיון. הליין עצמו כולל מוצרים כמו ג'ל מרענן, ג'ל ניקוי ולחויות שונות עם מרכיבים כמו גזר, טופו ודבש.


בקמפיין לליין החדש יככבו דוגמניות ממוצאים אתיים שונים שיגלמו את המוצרים בליין תחת הניהול האמנותי של ויויאן סאסן (Viviane Sassen). סדרת המוצרים עצמה תעלה על המדפים באירופה החל מיולי 2017.

💄💄💄

בישום

חברת "איקאה" (Ikea) חברה למותג הבישום השוודי "ביירדו" (Byredo) והשניים ישיקו קולקציית בישום משותפת. כרגע אמנם לא פורסמו פרטים נוספים בנושא, אבל "איקאה" טוענת בפשטות שהריחות יחקרו את הקשר בין ניחוח לבית. השאר הוא לגמרי "סודי", לדבריהם.

"אני יודע שלרוב האנשים יש אסוציאציות של ביקור בבית סבתם. אם זה הבושם שלה או הפרחים שבבית או אפילו הבישול שלה – הריח הוא חלק מאד רלוונטי מהבית. זה יוצר נוחות ובטחון. אני חושב, שהפרוייקט הזה אוכף את זה: לגרום לאנשים לחשוב על ריח," מסביר בן גורהם (Ben Gorham), מייסד "ביירדו". "אנחנו מנסים לפתח טון של ריחות, שאוכפים את הרעיון שלכל אחד יש מערכת יחסית אחרת ושום דבר הוא נכון או לא נכון."

בן גורהם

"איקאה" רומזים, שאחד הריחות שיצטרפו לאוסף יהיה ריח של לחמניות קינמון. "אני חושב שאנחנו עובדים על שימוש בריח כדי לתקשר רגשות ולספר סיפורים על אנשים, תרבות ועיצוב. זהו רובד שדמיינו שיכול להוסיף חוויה אינטימית מאד לסקלה שאיקאה עובדת עליה."

💄💄💄

אישים, שגרירים ושאר בעלי תפקידים

המאפר המוכשר מריו דדיוונוביץ' (Mario Dedivanovic), המוכר גם כמאפר האישי של בנות משפחת קרדשיאן, הצטרף לצוות המקצועי של מותג האיפור "לורה מרסייה" (Laura Mercier).


דדיוונוביץ' מוכר בעיקר בזכות טכניקת הקונטורינג המושלמת שלו. מלבד הקרדשיאנ'ס יש לו לקוחות מפורסמים נוספים כמו קייטי פרי, דמי לובאטו וכריסי טיגן והוא מעביר כיתות אמן מבוקשות מאד ברחבי העולם כולו. "עם הנוכחות המדהימה שלו במדיה החברתית והגישה האותנטית שלו לאיפור בכיתות האומן שלו, מריו מציע טכניקות איפור מרגשות ומומחיות יצירתיות," אומרת אלכסנדרה פפאזיאן (Alexandra Papazian), מנכ"ל המותג "לורה מרסייה".

מריו ישיק באופן רשמי את שיתוף הפעולה שלו עם המותג לסתיו/חורף 2017, כאשר יאפר את הדוגמנית סוקי ווטרהאוס (Suki Waterhouse), הפנים החדשות של המותג.

💄💄💄

"אסתי לאודר" מינו את אמנית האיפור הצרפתיה ויולט (Violette, המציגה את עצמה רק בשמה הפרטי), כמנהלת היופי הגלובלית החדשה של המותג.


ויולט, שתופסת את מקומו של המאפר הדגול טום פישו (Tom Pecheux), שעבר ל"איב סאן לורן" בתחילת השנה, הינה בעלת ניסיון עשיר בתחום היופי. ברזומה שלה מופיעים תפקידים כמו דוברת היופי של המותג "לה מר" ויועצת למותג "דיור" ויש לה גם נוכחות חזקה מאד באינסטגרם וב"יוטיוב" – שם היא מציגה את סגנון היופי שלה.

במסגרת תפקידה החדש ב"אסתי לאודר", תעבוד ויולט על פיתוח מוצרים, יצירת תוכן דיגיטלי, לימוד והדרכה. "זהו כבוד גדול עבורי לעבוד עם המותג 'אסתי לאודר'. אסתי היתה בעלת חזון גדול ועדיין מהווה היום השראה לנשים רבות. היא הבינה, שיופי זו דרך להביע את עצמך, דרך לחגוג את הנשיות. וזו גם הפילוסופיה שלי. אני לא יכולה לחכות כדי להתחבר עם נשים בכל מקום כחלק מהמותג הזה ולקחת אותן למסע הזה איתי," אומרת ויולט.

💄💄💄

הודה קטן (Huda Kattan), בלוגרית היופי האמריקאית ממוצא עיראקי, נבחרה על-ידי מגזין ה"טיימס" לאחת מבין 25 האנשים המשפיעים ביותר ברשת האינטרנט.

קטן, המתהדרת בלא פחות מ-20 מיליון עוקבים באינסטגרם, מצטרפת לרשימה הכוללת, בין השאר, גם את דונלד טרמפ וקים קרדשיאן. לצד שמה של קטן ברשימה, ציין המגזין את המילים הבאות: "מוקדם יותר השנה, הניו-יורק טיימס הציג שאלה פשוטה: 'האם הודה קטן היא בלוגרית היופי המשפיעה ביותר בעולם?' התשובה יכולה להיות פשוט כן."


השפעתה של קטן במזרח התיכון ובעולם כולו זכתה להכרה גם במגזין "פורבס", שדירג אותה כבעלת ההשפעה השלישית בגודלה בתחילת השנה. חשוב לציין, שגם ליין מוצרי האיפור שהשיקה השנה הודה יחד עם אחיותיה והפך ללהיט עולמי, ביסס אף יותר את מעמדה בעולם הקוסמטיקה.

💄💄💄

דוגמנית העל המבוקשת בלה חדיד (Bella Hadid) הוכרזה כפנים החדשות של מותג הקוסמטיקה NARS החל מהסתיו הקרוב. חדיד תקדם את אוסף האיפור של המותג לסתיו 2017 כמו גם קולקציה של מוצרי קונטורינג והיילייט וליין השפתונים החדש Powermatte Lip Pigment שנוצר בהשראת "המרד והביטוי העצמי בעידן הרוק אנד רול" ויושק כבר במהלך החודש הנוכחי (טוב, זה לא בדיוק סתיו, אבל בכל זאת...).


לדברי המאפר והצלם פרנסואה נארס, שהינו גם מייסד המותג, "הדוגמנית מפיחה חיים במוצר ונותנת לו זהות, לכן התאמת הדוגמנית הנכונה למוצר היא חשובה מאד. אני אוהב את בלה, יש לה מראה חזק ועוצמתי, שלדעתי מתאים מאד למוצר נועז כמו ה- Powermatte."

כזכור, זהו אינו התפקיד הראשון של חדיד כשגרירת יופי. במקביל היא משמשת באותו התפקיד גם עבור מותג היופי הצרפתי "דיור".

💄💄💄

השחקנית סופי טרנר (Sophie Turner), המוכרת בוודאי לרובכם כסאנסה סטארק מ"משחקי הכס", נבחרה כשגרירת היופי הבינלאומית הראשונה של מותג השיער המקצועי "וולה פרופשיונלס" (Wella Professionals).


כמי שמותחת בעקביות את גבולות הסטייל, טרנר בת ה-21 הינה המוזה המושלמת לתפקיד. היא נוהגת לעשות מהפכים אמיצים ונועזים בצבעי השיער שלה, ובעיקר מעוררי השראה בקרב מעריציה ובקהילת היופי בכלל. "זהו כבוד גדול עבורי להיבחר כפנים של 'וולה פרופשיונלס", מותג יופי אייקוני המעודד נשים כמוני לבצע בחירות נועזות," אומרת טרנר. "העבודה איתם היא שיתוף פעולה יצירתי נפלא, מכיוון שהיא מפיחה חיים בדמויות שאני מגלמת על המסך ומאפשרת לי להביע את האישיות שלי מחוץ למסך גם כן."

במסגרת תפקידה כשגרירת היופי של המותג, תופיע טרנר בין השאר בקמפיינים בינלאומיים, שיתפרסמו במדיות החברתיות השונות ובתקשורת המודפסת, כמו גם באירועי השטיח האדום. בחברה נרגשים מהצטרפותה של הכוכבת הצעירה לשורותיהם: "היא אמנית מוכשרת במיוחד, שמייצגת דור של נשים שאוהבות לבטא את עצמן באמצעות צבע שיער מתוחכם. תוצאות צבעי שיער מרהיבות ניתן להשיג רק בסלון מקצועי באמצעות המוצרים והשירותים הטובים ביותר, משהו ש'וולה פרופשיונלס' גאים להציע לסופי, כמו גם למיליוני נשים וגברים ברחבי העולם."

💄💄💄

פיננסים

קרן ההשקעות האמריקאית L CATTERTON רכשה 35.8% מחברת האיפור הישראלית "איל מקיאג'", תמורת 34 מיליון דולר. על-פי איל מקיאג', ההון שגויס יממן את החדרת המותג לארה"ב, כאשר השליטה בחברה תישאר בידי אורן הולצמן. "ההשקעה הנוכחית מהווה אבן דרך חשובה בתכנית ההרחבה הגלובלית של המותג," אומר הולצמן. "אין לי ספק, שההשקעה תאפשר לנו לממש את החזון שלנו למצב את "איל מקיאג'" כמותג מקצועי מוביל בקוסמטיקה העולמית."


יש לציין, כי בעלי המניות המהותיים בקרן הם קבוצת LVMH, המחזיקה בין היתר במותגים כמו "לואי ויטון", "דיור" ו"ספורה".

💄💄💄

מדעים

על-פי דו"ח שפורסם על-ידי Allure, מדענים בבית החולים הכללי במסצ'וסטס פיתחו תרופה טופיקלית, המגבירה את ייצור המלנין בעור. לדברי ג'ושוע זייכנר (Joshua Zeichner), מנהל מחקר קוסמטי וקליני בדרמטולוגיה בבית החולים "הר סיני", מדובר באפשרות חדשה ומרגשת למזער את הסיכון לסרטן עור, במיוחד בחולים בעלי עור בהיר מאד.

תמונת יח"צ L'Oreal

אמנם התרופה נמצאת עדיין בשלבי פיתוח ראשונים, אך הוכח שהיא מעלה את רמות הפיגמנט בדגימת עור אנושי לאחר שמונה ימים. בעוד שהפיתוח של התרופה נועד כדי להגביר את ההגנה הטבעית של חולים בעלי עור בהיר מפני השמש, יש מצב שהיא יכולה להיות גם מוצר מבוקש מאוד כתחליף לטיפולי שיזוף מסורתיים, המסתמכים על דיהידרוקיציצטון (dihydroxyacetone) ליצור אפקט שיזוף.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails