יום שבת, 8 ביולי 2017

Too Faced Peaches and Cream Collection

כשהוא מסתמך על ההצלחה המסחררת של קולקציית Sweet Peach שלו, ג'רוד בלנדינו (Jerrod Blandino) – מייסד המותג Too Faced והמוח היצירתי שעומד מאחוריו, ממשיך ב"קדחת האפרסקים" עם קולקציית מוצרים חדשה, הנושאת את השם המבטיח "Peaches and Cream".



כל המוצרים בקולקציה החדשה מגיעים באריזות מתקתקות מדהימות וריחניות וחשוב לציין גם, שרובם ככולם יכנסו לליין הקבוע של המותג, שלשמחתנו הולך וגדל מקולקציה לקולקציה.


הקולקציה, שתוכננה ועוצבה באופן בלעדי לרשת "ספורה", כוללת את המוצרים הבאים:

Too Faced Just Peachy Velvet Matte Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 12 גוונים חמים מקסימים בגימור מאט.


Too Faced Peach Kiss Moisture Matte Long Wear Lipstick – שפתונים בעלי פורמולה לחותית מאד, אבל יחד עם זאת הגימור שלהם הוא לגמרי מאט. הפורמולה היחודית שלהם מועשרת בתמצית אפרסקים וקרם תאנים מתקתק. אגב, על כל אחד מהשפתונים עצמם מוטבע תבליט חמוד בצורת אפרסק והאריזה שלהם היא בגווני לבן וזהב.

ליין השפתונים מוצע ב-20 גוונים שונים:

·       After School Special
·       Breakfast Club
·       Butterfly
·       Doll Face


·       Drunk Dial
·       Everything Is Peachy
·       Got Peach
·       He’s With Me


·       I Think Pink
·       Love Is a Battelfield
·       Make Me Blush
·       Makeup Me Happy


·       Muy Caliente
·       Peach Beach
·       Pink With a Wink
·       Sex on The Peach


·       Stop Traffic
·       Sunday Funday
·       Sure Thing
·       Where My Peaches At


Too Faced Peach My Cheeks Melted Powder Blush – סומק קרמי מיוחד, שמחליק ונמס על העור בקלות וברגע שהוא בא במגע איתו הוא מקבל גימור פודרתי, עמיד לשעות ארוכות. המרקם הייחודי של הסומק דומה למרשמלו קרמי והוא מבטיח גוון תוסס תלת-מיימדי, שניתן לטשטוש ומיזוג בקלות. גם פורמולת הסומק מועשרת בתמצית אפרסקים וקרם תאנים והוא מוצע ב-6 גוונים שונים. בכל אופן, בלדינו מבטיח שמדובר בפורמולה שטרם הכרנו עד כה...


Too Faced Peach Frost Melted Powder Highlighter – היילייטר קרמי בעל גימור פודרתי עדין הנמס אל תוך העור ומעניק לו גוון שמפניה אפרסקי עם גימור פרוסטי.


Too Faced Bronzed Peach Melted Powder Bronzer – ברונזר בעל פורמולה דומה לסמקים ולהיילייטר האחרים בקולקציה. הפורמולה הינה קרמית שהופכת לפודרה במגע על העור ומעניקה גוון שזוף זוהר לעור, שניתן לבנייה.


Too Faced Sweet Pie Radiant Matte Bronzer – ברונזר המשלב ארבעה גוונים שונים, שמעניקים לעור חמימות וזוהר ומראה בריא וקורן.


Too Faced Peach Blur Translucent Smoothing Finishing Powder - פודרה המעניקה לעור הפנים מראה רך וחלק בתוך 3 שניות. הפודרה הינה שקופה אבל הפורמולה שלה מכילה פיגמנטים מתקנים אופטיים, שבאינטראקציה עם קרני האור מצליחים לטשטש קווים ופגמים בעור. על הפודרה מופיע תבליט חמוד של אפרסק.


Too Faced Primed and Peachy Cooling Matte Perfecting Primer – פריימר מרענן לעור הפנים, המעניק לו תחושת קרירות נעימה יחד עם מרקם חלק ומכין אותו לאיפור שיונח מעליו.


Too Faced Peach Perfect Comfort Matte Foundation – מייקאפ בגימור מאט, עמיד למשך כ-14 שעות. מוצע ב-12 גוונים שונים.


Too Faced Peach Perfect Mattifying Loose Setting Powder – פודרה בתפזורת, המיועדת לקיבוע האיפור ולהענקת גימור מאט לעור ומראה קורן עם מגע של גוון אפרסקי.


Too Faced Peach Mist Mattifying Setting Spray – תרסיס מיסט קליל ומרענן לפנים, מועשר בתמצית אפרסקים ומיועד לקבע את האיפור ולשמור על העור שלא יבריק.


הקולקציה תושק, כאמור, ברשת "ספורה" החל מה-28 באוגוסט 2017 וב-1 בספטמבר היא תהיה זמינה גם באתר של Too Faced.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails