יום ראשון, 2 ביולי 2017

SMASHBOX Photo Finish Primer Stick & Photo Finish Primerizer

מותג הקוסמטיקה האמריקאי "סמאשבוקס" מרחיב את סדרת הפריימרים המעולה שלו "פוטו פיניש" (Photo Finish) עם שני פריימרים חדשים - Photo Finish Primer Stick ו- Photo Finish Primerizer.



בעונת הקיץ החמה, כשהאיפור נוטה ל"זלוג" על הפנים כתוצאה מהטמפרטורות הגבוהות, פריימר טוב יכול לעזור מאד לעמידות שלו. הוא יכול גם לעזור למנוע הברקות שומניות ואפילו להחליק ולטשטש נקבוביות, קווים וקמטוטים. ל"סמאשבוקס" יש מבחר גדול של פריימרים מכל הסוגים, כך שאפילו ניתן להתאים את הפריימר שלהם לסוג עור הפנים של המשתמשת ובכך להפיק את המיטב ממנו.


כעת, כ-15 שנה לאחר השקתו של הפריימר הראשון בסדרה - Photo Finish Foundation Primer, שהפך למוצר חובה בכל מזוודת איפור מקצועית, "סמאשבוקס" ממציאים מחדש את הפורמולה שלו והופכים אותה לפורמט של סטיק ידידותי לשימוש ונוח לנשיאה בתיק: Smashbox Photo Finish Primer Stick הינו פריימר בצורת סטיק, שנועד להעניק מראה מאט לעור, להחליק קווים וקמטוטים ולספק אפקט טשטוש. בנוסף, הוא ממזער את מראה הנקבוביות ושומר על מראה פנים ללא ברק במשך כ-12 שעות.



פריימר נוסף שמצטרף לליין הפריימרים של המותג, הינו Photo Finish Primerizer, שכפי ששמו מעיד עליו הוא מהווה שילוב מיוחד בין פריימר לקרם לחות. ה"פריימרייזר" מעניק לעור 24 שעות של לחות בשילוב פעולת הפריימר עצמו – והכל מגיע במרקם קליל. בחברה מצהירים, כי המוצר החדשני הינו קל מאד לשימוש, מעלה במיידית את רמות הלחות בעור ב- 127% ומכין את העור לאיפור שיונח מעליו בפעולה אחת פשוטה.


שני הפריימרים החדשים זמינים מהחודש ברשת "ספורה" בארה"ב ובהמשך בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails