יום שני, 31 ביולי 2017

קמילה קבלו היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

הזמרת קמילה קבלו (Camila Cabello) נבחרה לשגרירת היופי החדשה של מותג היופי L'Oreal Paris. קבלו, שהיתה עד לפני כמה חודשים חברה בלהקת הבנות הפופולרית "Fifth Harmony", תייצג את המותג בכל העולם ותופיע בקמפיינים שונים שלו.



הזמרת ממוצא מקסיקני-קובני ידועה בסגנון ה"שטיח האדום" שלה, אבל גם בזכות מחלפות השיער היפייפה שלה. כך שכאשר "לוריאל פריז" פנו אליה בהצעה להיות שגרירת היופי שלהם, היה זה נראה כמו התאמה מושלמת. יש לציין, שעזרה לכך גם העובדה, שהמוצרים שלהם משמשים כבר שנים בשגרת הטיפוח היומיומית של קבלו.



"אני אוהבת כמה שהם מעצימים נשים ואני אוהבת את המסרים שהם מעבירים על הערכה עצמית ובטחון עצמי," אומרת קבלו בראיון למגזין Teen Vogue. קבלו מצטרפת לנבחרת שגרירות היופי של המותג, הכוללת פיגורות נחשבות מאד, ביניהן ג'וליאן מור, אל פאנינג, הלן מירן, אווה לונגוריה וברברה פלבין. "אני מעריצה גדולה שלהם ואני שמחה שאני יכולה להיות חלק מהם," היא מוסיפה באותו הראיון.


כשהיא על הבמה או מקדמת פרוייקטים כלשהם, קמילה בת ה-20 מאופרת באיפור כבד, אבל ביומיום היא מעדיפה לשמור על שגרת טיפוח פשוטה. "את צריכה לדאוג לעצמך – אם בין אם זה נוגע לשגרת טיפוח העור או השיער שלך." בנוסף, היא מודה שאוסף מוצרי היופי שלה הצטמצם מאז שהיתה צעירה: "אני חושבת שככל שאת גדלה, את מתחילה לגלות יותר על עצמך ולהרגיש נוח יותר בעור שלך," היא אומרת. "ואני חושבת שזה גרם לי להרגיש כאילו אני לא צריכה לעשות הרבה יותר... אני מניחה שאני כעת יודעת יותר מי אני ומה אני אוהבת או לא – ויש לי את החופש לעשות זאת."

אגב, בנוסף לשיתוף הפעולה עם ענקית היופי "לוריאל פריז", קמילה משלימה בימים אלו את הפקתו של אלבום הסולו הראשון שלה - "The Hurting. The Healing. The Loving", שיושק לקראת סוף ספטמבר 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails