יום שני, 31 ביולי 2017

Clinique Even Better Glow Light Reflecting Makeup SPF 15

שגרת האיפור שלנו משתנה בדרך-כלל יחד עם עונות השנה. בסוף הקיץ - כשאנחנו כבר לא כל-כך שזופים כמו בשיא הקיץ, אבל יחד עם זאת לא ממש חיוורים כמו בחורף - כל מה שאנחנו רוצות זה בעצם להאריך ככל שניתן את המראה השזוף הזוהר. בדיוק בשביל זה "קליניק" משיקים את Even Better Glow Light Reflecting Makeup SPF15!



המוצר החדש בסדרת Even Better של המותג, הכוללת מוצרים שפותחו על-ידי דרמטולוגים ומתמקדים בשיפור מראה העור, הינו למעשה מייקאפ לחותי רב-תכליתי, המעניק לעור מראה טבעי, זוהר ובריא. המייקאפ הינו בעל מרקם נוזלי קליל המעניק כיסוי קל עד בינוני ומאפשר לזוהר הטבעי של העור לזרוח דרכו.


פורמולת המייקאפ מכילה פיגמנטים מאירים עדינים ומקדם הגנה ברמה של SPF15, כך שהוא מסייע גם במניעת הופעת כתמים כהים על העור. כמו כן, כוללת הפורמולה ויטמינים C ו-E המסייעים במניעה וטיפול בנזקי קרינה אוטלרה-סגולה (UV) והגנה מפני רדיקלים חופשיים ואף מגבירים את תחושת המיצוק של העור. קוקטיל מרכיבי פילינג והבהרה עובד על טשטוש והחלקה של פגמים שונים, כמו גם קווים וקמטוטים עדינים. בשימוש ממושך, המייקאפ פותר בעיות של חוסר אחידות בגוון העור, כך שבעתיד העור יכול להראות נהדר גם בלי מייקאפ בכלל.

יש לציין, כי המייקאפ החדש הינו ללא שומן, עמיד במים ומתאים לכל סוגי העור. כמו כן, הוא זמין ב-30 גוונים שונים (משתנה ממדינה למדינה):

·       Alabaster
·       Amber
·       Beige
·       Biscuit
·       Bone
·       Breeze
·       Brulee
·       Cove
·       Cream Caramel
·       Cream Chamois
·       Deep Natural
·       Ecru
·       Espresso
·       Fair
·       Ginger
·       Golden
·       Honey
·       Honey Wheat
·       Ivory
·       Meringue
·       Neutral
·       Oat
·       Porcelain Beige
·       Sand
·       Sienna
·       Stone
·       Tea
·       Toasted Almond
·       Toasted Wheat
·       Vanilla


המייקאפ הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב הוא יהיה זמין גם בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails