יום שלישי, 11 ביולי 2017

מראות איפור משבוע אופנת ההוט-קוטור בפריז

שבוע אופנת ההוט-קוטור לסתיו/חורף 2017/18, שהתקיים בשבוע שעבר בפריז, הביא עימו שלל יצירות מדהימות ומפתיעות. על מסלולי התצוגה נראו עיצובים שונים החל משמלות נסיכותיות דרך חליפות אופנתיות ועד מכנסיים תפוחים – הכל פרי דמיונם היצירתי של המעצבים המובילים. כדי להדגיש ולהעצים את המלבושים היוקרתיים והמסוגננים, אמני האיפור שמאחורי הקלעים הוסיפו כמה מראות מעוררי השראה משל עצמם.



Elie Saab ("אלי סאאב") – המראה המוזהב
מאפר: טום פישו


באווירת "משחקי הכס" העיניים מאופרות בזהב ומודגשות באמצעות עפרון שחור. עור הפנים קורן וכמעט נקי לחלוטין. הזהב שולט בבגדים ובקישוטי הראש הרומנטיים.

גליה להב – אייליינר כחול מחשמל


מראה מכושף ושובה עם עיניים מעוטרות באייליינר חתולי בגוון כחול מחשמל. את המראה הדינמי משלימים שפתיים באדום רובי – שילוב גוונים מוצלח וטרנדי מאד.

Chanel ("שאנל") – קשת צבעים בעיניים
מאפר: טום פישו


העיניים באיפור בולט ועשיר בגווני הקשת. העפעפיים העליונים צבועים בצלליות בגוונים של אדום, צהוב, כתום, כחול וירוק מקו הריסים ועד הגבות, כשהעפעף התחתון צבוע בכחול רויאל ותחום בקו מוזהב. בפינה הפנימית של העין מצויירת נקודה אדומה. עפרון שחור בקו המים התחתון ומסקרה שחורה על הריסים מעניקים למראה עוצמה נוספת. עור הפנים בגוון ניוד פורצלני והשפתיים צבועות בגוונים קורליים ורודים טבעיים כדי שלא יתנגשו עם מראה העיניים הדרמטי.

Dior ("דיור") – גבות פראיות מודגשות
מאפר: פיטר פיליפס


המראה שביקשו להציג הוא של נשים הרפתקניות מהמאה הקודמת. הדגש באיפור הושם על הגבות כדי להציג את הרוח ההרפתקנית והעשויה ללא חת של הנשים של "דיור". הן עוצבו מחדש וקיבלו מעט נפח על-ידי הברשה קלה כלפי מעלה. עור הפנים במראה נקי "ללא איפור" ולא מפודר כדי לשמור על המראה הקורן הטבעי שלו. השפתיים, לעומת זאת, הן בגווני ניוד עדינים ובמראה תפוח קלות.

Giorgio Armani Private ("גורג'יו ארמני פרייבט") – מבט מפוייח


עור פנים ושפתיים במראה ניודי כדי להעצים את המראה המעושן בעיניים, העשוי בגוונים כהים של חום ושחור. הציפורניים צבועות בלכה שחורה כדי להדגיש את המראה החושני והמסתורי.

Guo Pei ("גואו פיי") – אייליינר כסוף


מראה אלגנטי ומתוחכם עם תסרוקת בסגנון רטרו, שמודגשת באמצעות עור פנים קורן הלוכד את האור. נגיעות של היילייטר על עצמות הלחיים, הרקות וקשת הקופידון בשפתיים. העיניים נוצצות הודות לאייליינר כסוף בעפעף העליון ובפינות הפנימיות של העיניים. השפתיים במראה אדמדם טבעי, כאילו הרגע ננשכו.

Ralph & Russo ("ראלף ורוסו") – עיניים חתוליות


עיניים מודגשות עם אייליינר חתולי חזק ומדוייק, הריסים מוארכים ומעובים כדי להוסיף למראה הממגנט. את העיניים מלוות שפתיים צבועות בגוון ורוד פסטלי ססגוני, המשלב מראה עדין וקסום יחדיו.

Giambattista Valli ("ג'מבטיסטה ואלי") – שפתיים אדומות


עור הפנים עשוי מעט מאד כדי לקבל מראה רענן וקורן טבעי. רק השפתיים מקבלות פה דגש עם גוון אדום פרג בולט.

Alexandre Vauthier ("אלכסנדר ווטייה") – יופי קטלני


מראה "פאם פאטל" זוהר עם עיניים מעושנות תחומות בשחור ועפעפיים בגוונים של סגול וכחול עמוק, שנמתחים לעבר הרקות. היילייטר וסומק ורדרד מפסלים את הפנים ומספקים זוהר נשלט. השפתיים נקיות בגווני ניוד.

Jean Paul Gaultier ("ז'אן פול גוטייה") – מראה גיאומטרי


מראה המסתמך על יופי מקורי, שיוצא קצת מהקופסה. סומק נחושתי מעטר בעדינות את העפעפיים כדי להתאים לסגנון הקריאולי. השיער מבריק ומעוטר בקווים גיאומטריים גליטריים. השפתיים צבועות באדום סגלגל, שמעניק למראה אלגנטיות ושיק מסויים.

Maison Margiela ("מיזון מרג'יאלה") – שפתיים כרומיות
מאפרת: פאט מק'גראת


מראה עתידני המציג טרנדים חדשניים. השפתיים מעוטרות בנייר מטאלי כדי להעניק להן את האפקט הכרומי. הגבות "הולבנו" כדי לתת קונטרס לשפתיים המודגשות.

Ortega ("אורטגה") – אייליינר גרפי


עור פנים נקי ובוהק, המועצם על-ידי סומק ורוד. האייליינר הגרפי מעניק מגע אמנותי למראה האיפור הטבעי הזה. השיער האסוף בקוקו גבוה מוסיף למראה סגנון סמוראי-משהו.


צילומים: ©Imaxtree

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails