יום ראשון, 16 ביולי 2017

Bobbi Brown Downtown Cool Collection Fall 2017

קולקציית סתיו 2017 של "בובי בראון" נוצרה בהשראתן של נשות ניו-יורק, בעלות הסגנון האופנתי הלא מתאמץ. האוסף משלב בין הבטון והזוהר של רחובות העיר ומציע מראה מתוחכם אבל עירוני ומגניב לחלוטין.



הקולקציה החדשה מתמקדת, למעשה, בעיקר בעיניים והיא כוללת את המוצרים הבאים:

Bobbi Brown Duo Long Wear Gel Eyeliner (חדש, מהדורה מוגבלת) – האייליינר ג'ל המוכר של המותג מוגש כעת בצנצנת חצויה לשני תאים המכילים שני גוונים תואמים- האחד בגימור מאט והשני בגימור מנצנץ.


הפורמולה של האייליינר מספקת עמידות של עד 12 שעות, כולל בתנאי לחות של מים וזעה. המריחה שלו חלקה ומדוייקת כמעט כמו אייליינר נוזלי וניתן ליצור עימו מראה עדין עד דרמטי, שאינו נמרח או דוהה.

בקולקציה מוצעים 6 צמדי גוונים:

·       שחור מאט ואפור שימרי
·       ירוק כהה מאט וירוק אמרלד שימרי
·       אפור גרניט מאט וסגול חציל שימרי
·       חום-שחור עמוק מאט וחום-אדמדם שימרי
·       כחול כהה מאט ואפור כהה שימרי
·       חום מאט וחום שוקולד שימרי


Bobbi Brown Downtown Cool Eye Shadow Palette (מהדורה מוגבלת) – רביעיית צלליות בגוונים אפלוליים בגימור מאט ליצירת מראה חושני: חום קר, אפור, חום אדמדם ואפור קר.


Bobbi Brown Cream Glow Highlighter (מהדורה מוגבלת) – היילייטר קרמי בעל מרקם רך המוסיף לחות לעור. ההיילייטר מעניק תחושה של גלוס שקוף, בעוד שהוא למעשה מעניק לעור גוון ורדרד-חלבי ומראה רענן וקורן.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאוגוסט/ספטמבר 2017.

אגב, את הקמפיין המלווה את הקולקציה מובילה הדוגמנית היפייפיה אנדריאה דיאקונו (Andreea Diaconu) והוא צולם על-ידי לקלן ביילי (Lachlan Bailey).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails