יום שישי, 7 ביולי 2017

ESCENTRIC MOLECULES 04

מותג בשמי הבוטיק מלונדון Escentric Molecules ("אסנטריק מולקולס") משיק צמד ניחוחות חדש - Molecule 04 & Escentric 04.



בשנת 2005 הבָּשם גזה שון (Geza Schoen), מייסד המותג Escentric Molecules, הציג לעולם הבישום קונספט חדש ומעניין בדמות זוג בשמים חדשים ומיוחדים - Molecule 01 & Escentric 01. מדובר ביצירה המוגשת בזוג ניחוחות: האחד- ניחוח "מולקולה" והשני- ניחוח "אסנטריק". ניחוח ה"מולקולה" הינו, למעשה, סוג של ארומה כימית מדוללת באלכוהול, המבוססת על מרכיב אחד, יחיד וייחודי, בעוד שה"אסנטריק" מבוסס על אותה מולקולה בריכוז גבוה יחד עם תווים אחרים, היוצרים יחדיו הרכב מסורתי יותר (מה שנקרא "פורמולה")

בעקבות ההצלחה המסחררת של הניחוחות 01, 02 ו-03 בסדרה, בהם נעשה שימוש במולקולות כמו Iso E Super, Ambroxan ו- Vetiveryl Acetate, הצמד החדש בסדרה מבוסס על 100% מולקולת Javanol (ג'אבנול) - מולקולה טהורה של סנדלווד (עץ אלגום), הידוע ברעננות העזה שלו. זוג הניחוחות 04 חוקר את אותה רעננות יוצאת דופן באמצעות הצגת ה- Javanol בצורה מבודדת, כמו גם הצבתו בלבה של תרכובת. התוצאות מרתקות!

מולקולה 04

כאמור, בושם המולקולה אינו בדיוק "בושם", כהגדרתו בלקסיקון הסטנדרטי והמוכר של עולם הבישום. זהו בושם מהפכני, שובר מוסכמות, היוצר אפקט של הילה על הגוף ומתואר כסוג של קסם.

מולקולת ה-Javanol

מולקולת ה-Javanol הינה כבדה למדי ולא קל להריח אותה כשהיא מבודדת. למעשה, אפילו קשה מאד להריח אותה בהתחלה. לאחר שהאלכוהול מתנדף, מורגש רמז קליל ביותר של תו הסנדלווד, שגם הוא נעלם לאחר מספר רגעים. אבל אל תטעו! במהלך היום המולקולה 04 עושה מעין גיחות קצרצרות, המושפעות מטמפרטורת הגוף, ויוצרת הילה עדינה מאד-מאד של ניחוח הדרי קרמי. אפילו שמדובר פה בתו ניחוח יחיד, הוא תו שמתפתח ומקבל היבטים שונים. גזה שון, טוען שאחד מההיבטים שזיהה במולקולה הינו של אשכולית והוא מתאר זאת כך: "מה שאני אוהב ב- Javanol הוא הרעננות הפסיכדלית כמעט. זה מריח כאילו נוזל מתכתי של קליפת אשכולית מתקתקה נשפך על מצע קטיפתי של ורדים בצבע שמנת."


אסנטריק 04

זהו ניחוח שונה לחלוטין מהניחוח המולקולרי המקביל שלו. הפעם הניחוח מורגש ונוכח לחלוטין. כמו ביתר בשמי ה"אסנטריק" שבסדרה, גם כאן לקח גזה שון רכיבים שונים המשמשים בדרך-כלל כתווי בסיס ודחף אותם היישר לראש הפירמידה. אל מולקולת ה- Javanol הוא צרף תו ניחוח של קליפת אשכולית קרירה, שככל הנראה נועד כדי להדגיש את ההיבט ההדרי של ה- Javanol. התווים הנוספים המרכיבים את הניחוח הם פלפל ורוד, ערער, אירוס, ורדים ו... מריחואנה! אין לי מושג אם זה בגלל המריחואנה, אבל מדובר פה בניחוח ממכר לחלוטין. יש לו רעננות ירוקה עם היבט פרחוני קליל יחד עם הקרמיות החמימה של הסנדלווד. זה מעניק תחושה של מעין התרוממות רוח מתמשכת (שוב, אולי זה בגלל המריחואנה...). להבדיל מהניחוחות האסנטריים האחרים שלו, בהם השתמש בכמות עצומה של מולקולה, ב-04 בחר גזה שון לצמצם את מולקולת ה- Javanol: "ה- Javanol הוא כמו כמהין. גרידה של כמה פרוסות כמהין על-גבי הפסטה שלך, מספיקה כדי להעיף אותך היישר לגן-עדן," הוא מסביר.


שני הניחוחות מוגשים בבקבוקים מרובעים שקופים, בעיצוב נקי ומודרני. שניהם מעוטרים בקוד בינארי, כשהספרות 04 מודגשות ומובדלות מהאחרות.

חשוב לציין, כי בשמי "אסנטריק מולקולה" מיועדים לנשים וגברים כאחד.

מחיר: 649 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

ניתן להשיג באמצעות האתר הישראלי של המותג וכן בסניפי רשת אפריל, דיוטי פרי, אתר גילטי ונקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails