יום שלישי, 18 בפברואר 2020

AHAVA Beauty Before Age Dark Circles & Uplift Eye Treatment


מותג הקוסמטיקה AHAVA, שמוצריו מבוססים על רכיבים מים המלח, מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג שלו - Beauty Before Age, עם קרם עיניים חדשני ורב-תועלות, למתיחה והפחתת כהויות סביב העיניים ולטיפול במיגוון דאגות עור באזור העיניים.



כולנו יודעים היטב, שלא משנה כמה שעות שינה נשיג, העיגולים הכהים והנפיחות סביב העיניים פשוט לא ייעלמו להם. עיגולים כהים אלו יכולים להיגרם על-ידי מספר רב של גורמים כמו אלרגיות, אגירת נוזלים, גנטיקה, אורח חיים וזיהום סביבתי. בנוסף, העור סביב העיניים שלנו הינו עדין ודק ונוטה להתקמט במהירות. התוצאה היא מראה לא מחמיא, שמוסיף לנו שנים נוספות לגיל.

קרם העיניים החדש של AHAVA מספק תועלות מגוונות: עם מרקם קליל אך עשיר הנספג במהירות, הוא ממצק, מפחית נפיחות ומבהיר עיגולים שחורים, מחליק קמטים, מלחלח ומזין את אזור העיניים, מחייה, מחדש ומתקן סימני הזדקנות ועייפות נראים לעין. הקרם מועשר בחומרים פעילים הכוללים הממליס, סנטלה אסיאטיקה ותמצית תמרים יחד עם פפטידים הפועלים לצמצום עיגולים שחורים.


כאמור, קרם העיניים מצטרף לשני המוצרים האחרים בסדרת Beauty Before Age: קרם הפנים ליום וקרם הלילה לפנים, צוואר ומחשוף. פורמולת המוצרים בסדרה מבוססת על טכנולוגיית DS Positive Stress™ הבלעדית של AHAVA המטפלת באמצעות Stress מבוקר, שמפעיל את מנגנון ההגנה והתיקון העצמי של העור ומשפיעה על פעילות הפרוטאינים החיוניים לשמירת האלסטיות והמראה הצעיר שלו. לחץ מדוד זה, יוצר אפקט חיובי ומשפר את גמישות קווי המתאר של העיניים. בשימוש יום-יומי העור נראה חלק יותר, רענן יותר, צעיר יותר.

את קרם העיניים Dark Circles & Uplift Eye Treatment ניתן להשיג: אונליין באתר החברה, ברשת חנויות AHAVA, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם וחנויות נבחרות (מחיר מומלץ לצרכן: 240 ₪ ל-15 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails