יום ראשון, 9 בפברואר 2020

Morphe x Jaclyn Hill Eyeshadow Palette Volume II


היוטיוברית המפורסמת ג'קלין היל (Jaclyn Hill) חוזרת לשתף פעולה עם מותג האיפור "מורפי" (Morphe) להשקת פלטת צלליות חדשה.



כשהתפרסמו החדשות על השקתה של פלטת הצלליות החדשה, שנוצרה בשיתוף פעולה המחודש בין ג'קלין היל ל"מורפי", נוצר באז מטורף ברחבי הרשת. למי שלא יודע, "מורפי" היה מותג יופי קטן מלוס אנג'לס, עד שג'קלין היל התחילה לקדם את המוצרים שלו. למעשה, ג'קלין ו"מורפי" שיתפו פעולה ביניהם מספר פעמים בעבר. זה התחיל לפני כחמש שנים בהשקת Morphe Jaclyn Hill Favourites Palette - פלטת צלליות שהרכיבה ג'קלין בגוונים האהובים עליה מתוך ליין הצלליות הקיים של "מורפי".

לפני שנתיים הושקה Morphe Jaclyn Hill Palette – פלטת הצלליות המפורסמת של השניים, שהציעה גוונים טבעיים בגימורים שונים ונחלה הצלחה מסחררת ברמה בינלאומית. ביוני 2018 הושקו ה- Vault Collection – אוסף של 4 מיני-פלטות צלליות, שבעקבותיו גם הושקה באוגוסט 2018 קולקציית מברשות איפור.

כל אחד משיתופי הפעולה הללו בין השניים זכה להצלחה רבה, כך שאין זה מפתיע שהם חוזרים לשתף פעולה שוב. אגב, ג'קלין היל העלתה רמזים על כך שפרטים על שיתוף פעולה עם מותג כלשהו עתיד להופיע בקרוב בסרטון יוטיוב חדש שלה. לפני שהספיקה לפרט במה מדובר, כבר דלפו לרשת תמונות של הפלטה החדשה ו/או חיקויים שלה. כך או כך, כעת זה רישמי וג'קלין היל ו"מורפי משיקים, כאמור, את Morphe x Jaclyn Hill Eyeshadow Palette Volume II.


הפלטה המקורית שהשיקו השניים לפני שנתיים הפכה ל"סולד אאוט" בתוך 45 דקות בלבד ונראה שגם הפלטה החדשה תזכה להצלחה רבה. הפלטה החדשה כוללת גם היא צלליות בגימורים של מאט, סאטן ושימר בפורמולה המוכרת מהפלטה הקודמת, אבל בפלטה החדשה ניתן למצוא גם פורמולה חדשה של גליטרים דחוסים בגווני נייטרליים וזהב. הגליטרים הדחוסים ניתנים להנחה באמצעות האצבעות או עם מברשת לחה.


כמו קודמתה, גם הפלטה החדשה כוללת 35 צלליות והיא מגיעה באריזה בעיצוב זהה לגמרי. הפעם הפלטה כוללת גוונים הרבה פחות טבעיים ויותר תוססים ובוהקים. ניתן למצוא בה כמה גוונים יפים של ורודים, סגולים, אדומים, ארגמניים ואפילו צללית שחורה (שהיתה דיי חסרה בפלטה המקורית) והיא מאפשרת יצירת מיגוון רחב מאד של מראות איפור.



הפלטה Morphe x Jaclyn Hill Eyeshadow Palette Volume II תושק ב-13 בפברואר 2020 באתר הרשמי של "מורפי" ובכל נקודות המכירה של המותג אונליין וברחבי העולם, כשמחירה יעמוד על סך של 39$. אגב, במקביל להשקת הפלטה החדשה מצטרפות 15 מברשות חדשות לליין המברשות המשותף של השניים - Morphe X Jaclyn Hill Master Collection. אוסף המברשות כולו יוצע במחיר של 99$, כאשר מחירה של מברשת בודדת נע בין 4$ ל- 24$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails