יום שלישי, 18 בפברואר 2020

Doctor OR Filler OR


מותג הדרמו קוסמטיקה "דוקטור עור" משיק את Filler OR - סדרת אנטי אייג'ינג חדשה, המבטיחה מראה עור חלק יותר בתוך שעה, ואף הולך ומתגבר עד 6 שעות.



מוצרי הסדרה מבוססים על רכיב הפטנט Hyaluronic FS Complex, הפועל במהירות להחלקת קמטי הבעה, טשטוש עומק הקמטים והענקת לחות אינטנסיבית. פטנט ייחודי זה מכיל חומצה היאלורונית במשקל מולקולרי גבוה בשילוב עם משקל מולקולרי נמוך, המאפשר לה לחדור לשכבות העור העליונות. במריחה על העור, המולקולות "שוקעות" באזור הקמטים ומשפרות את רמת הלחות. השילוב הייחודי מביא לשלושה יתרונות: יעילות מהירה בהחלקת קמטי הבעה, פעילות משמעותית בטשטוש עומק הקמטים והענקת לחות אינטנסיבית וארוכת טווח.



בסדרה ניתן למצוא שני מוצרים:

סרום חומצה היאלורונית לחידוש ומיצוק עור הפנים והצוואר (199.90 ₪, 30 מ"ל) - מכיל את רכיב הפטנט Hyaluronic FS Complex יחד עם קולגן ואלסטין, המפחיתים את קמטי ההבעה ומעניקים מיצוק, חוזק וגמישות לעור. בנוסף, הסרום מסייע לחידוש מראה העור, מרגיע את העור ועשיר בפוליפנולים, נוגדי חמצון המסייעים להגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים.


קרם חומצה היאלורונית להענקת לחות ולמראה עור צעיר יותר במרקם ג'ל (179.90 ₪, 40 מ"ל) - הקרם מזין את העור בלחות, מפחית את מראה קמטי ההבעה ומעניק מראה עור פנים חלק וצעיר יותר. הקרם מכיל את רכיב הפטנט Hyaluronic FS Complex, קולגן ואלסטין המעניקים מיצוק, חוזק וגמישות לעור. בנוסף מכיל הקרם שמן זית ושמן חוחובה, המעשירים את העור בנוגדי חמצון המסייעים להאטת תהליך הזדקנות העור, ותמצית ג'ינג'ר המסייעת בהגנה מפני נזקי הרדיקליים החופשיים. הקרם במרקם קליל במיוחד, ונספג במהירות.


את מוצרי סדרת Filler OR ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר "דוקטור עור" - שם כל אחד ממוצרי הסדרה מוצעים כעת במחיר השקה מיוחד של 150 ש"ח ליח' (כולל מתנה).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails