יום שלישי, 11 בפברואר 2020

Estee Lauder Bronze Goddess Summer 2020 Collection


הקיץ, מסתבר, הגיע מוקדם מהרגיל, כי נראה שקולקציית Bronze Goddess 2020 של "אסתי לאודר" (או לפחות חלקה) כבר זמינה בימים אלו לרכישה במס' מדינות ברחבי העולם...



כידוע, מדובר בקולקציה, המבוססת בעיקר על ברונזרים, היילייטרים ומוצרים נוספים לפנים ולגוף, שמגיעים באריזות יוקרתיות ומעוצבים בהשראת המים הכחולים הצלולים ואור השמש המוזהב שבריוויירה. המוצרים בקולקציה מיועדים להדגיש את המראה השזוף ולהוסיף לו זוהר. השנה, ניתן למצוא בה את המוצרים הבאים:

Bronze Goddess Azur The Summer Look Eyeshadow Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטת צלליות, הכוללת תשעה גוונים שונים בגימור מאט או שימר. הפלטה מגיעה באריזת קומפקט עגולה יפייפיה, עם מראה מובנית. שמות גווני הצלליות שבפלטה הם:

·       Risqué (מאט)
·       Soleil (שימר)
·       Nudité (מאט)
·       Verdant (שימר)
·       Haute Blanc (מאט)
·       Azur (שימר)
·       Bronzée (מאט)
·       Mediterranée (שימר)
·       Exposé (שימר)


Bronze Goddess Highlighting Powder Gelee (מהדורה מוגבלת) – היילייטר בגימור פנינתי, שמעניק ברק רך לעור. ההיילייטר מוצע בשלושה גוונים שמושקים מחדש, אבל השנה הם מגיעים עם תבליט שונה על-פניהם בסגנון של דיונות חול. כמו כן, ההיילייטר מגיע באריזת קומפקט בעיצוב שיריון צב (המאפיין בדרך כלל את מוצרי הסדרה) יחד עם מראה מובנית:

·       Heatwave (ממוחזר) – זהב ורדרד
·       Modern Mercury (ממוחזר) – זהב נחושתי
·       Solar Crush (ממוחזר) – זהב ברונזה


Bronze Goddess Crème de Soleil Decadent Smoothing Body Crème (מהדורה מוגבלת) – קרם גוף יוקרתי שמעניק לעור לחות ורכות קטיפתית יחד עם ניחוח נעים. הפורמולה שלו מכילה, בין השאר, תמציות שמנים טבעיים, קפאין וחומצה היאלורונית.


Bronze Goddess Azur EDT (מהדורה מוגבלת) – או דה טוטאלט המעביר אותנו ישירות לחופים אינסופיים, חולות חמים וקייצים מלאי שמש. מדובר בניחוח הפותח בתערובת ממריצה של תווי לימון סיציליאני, ברגמוט איטלקי ומנדרינה קלבריה, המזכירה את ניחוחו של גן ים תיכוני מלכותי, שופע באוויר המלוח של הים הסמוך לו. חוויה פרחונית נשגבת ומפנקת מגיחה מהלב, עם תווים של נרולי ביגראדה ופרח כתום מנצנץ בניחוח תאנה. תווי החתימה הם של חלב קוקוס ומאסקים זוהרים מקבעים את הניחוח ומקושטים על-ידי אמברוקס וארז.


כאמור, אלו הם חלק מהמוצרים מקולקציית Bronze Goddess 2020 שכבר זמינים כעת במספר מדינות בעולם. לישראל הם בטח יגיעו במהלך הקיץ עצמו, אבל ניתן להשיגם אונליין ממספר אתרים ששולחים מוצרים לארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails