יום ראשון, 23 בפברואר 2020

GLISS Bio-Tech Restore


מותג טיפוח השיער Gliss משיק את Bio-Tech Restore – סדרת מוצרי טיפוח משקמים לשיער, המכילה קומפלקס תאי גזע ממקור צמחי ומי וורדים.



סדרת Gliss Bio-Tech Restore מותאמת במיוחד לצרכים של שיער פגום, מרדני וחלש והיא נועדה להחיות את השיער מחדש, מהשורש ועד הקצוות.

מוצרי הסדרה מכילים פורמולה מיוחדת בעלת ביצועים גבוהים, המבוססת על תאי פיטו ממקור צמחי המגנים על השערה מהשורש ומים מפריחת וורדים, המסייעים בשיקום ושימור האיזון הנחוץ לשיער. הפורמולה מלחחת את זקיקי השערה, מחזקת את סיב השערה עד 95% ומבטיחה שיער איכותי, עם תוצאות לטווח ארוך.

סדרת Gliss Bio-Tech Restore כוללת את המוצרים הבאים:

Rich Shampoo (מחיר: 19.90 ש"ל, תכולה: 525 מ"ל) - שמפו עשיר לשיער פגום, חלש ומרדני, מחליק ומשפר את איכות סיב השערה.

Rich Conditioner (מחיר: 19.90 ₪, תכולה: 400 מ"ל) - מרכך עשיר לשיער פגום, חלש ומרדני. מגן ומשקם ומעניק לשיער מראה רך ומבריק.

Express Spray Conditioner (מחיר: 32.90 ₪, תכולה: 200 מ"ל) - מרכך משקם אקספרס ללא שטיפה (ספריי) לשיער פגום, חלש ומרדני. לשימוש על שיער לח או יבש לאחר חפיפה. מסייע לסירוק קל ולשיער מלא ברק. משקם, מגן ומחזק את סיב השערה.

2in1 Rich Butter Mask (מחיר: 39.90 ₪, תכולה: 300 מ"ל) – שני מוצרים באחד: מרכך ומסכת חמאה עשירה לשיער פגום, חלש ומרדני. מגן ומשקם למראה שיער רך ומבריק. כמרכך- יש לעסות בעדינות לתוך שיער רטוב לאחר חפיפה ולשטוף היטב; כמסכה- יש להמתין 2-3 דקות ואז לשטוף היטב.

חשוב לציין, כי המוצרים בסדרה אינם מכילים סיליקון וצבעים מלאכותיים כלשהם.


את מוצרי סדרת Gliss Bio-Tech Restore ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails