יום ראשון, 23 בפברואר 2020

Diadermine Expert Active Glow


DIADERMINE, מותג טיפוח הפנים הדרמטולוגי מצרפת, משיק את Expert Active Glow - סדרת טיפוח חדשה לפעולת זוהר אינטנסיבית, המבוססת על קוקטייל מיוחד של ויטמינים עם טכנולוגיה מולטי-שכבתית להשבת מראה עור זוהר וקורן.



העור שלנו הוא המדד החשוב ביותר לנעורים ויופי. עם הגיל, ייצור הקולגן מופחת והמאגר הטבעי של החומצה ההיאלורונית מצטמצם. כתוצאה מכך, מופיעים קמטים על העור והגוון שלו הופך להיות עמום יותר. סדרת הטיפוח החדשה של "דיאדרמין", המתמחה בפיתוח מוצרי טיפוח לצרכים של סוגי עור שונים במשך 116 שנה, מציעה להשיב לעור את המראה הצעיר והקורן בתוך 4 שבועות בלבד.

סדרת Expert Active Glow מבוססת על קומפלקס דרמה ויטמינים C, H ו-D, הפועל לחיזוק מבנה העור בכל השכבות ולהשבת המראה הזוהר, מבפנים ומבחוץ. בסדרה שלושה מוצרים: סרום (40 מ"ל), קרם יום (50 מ"ל) וקרם לילה מחייה (50 מ"ל), שפועלים יחדיו לשיפור מראה העור וחיזוקו באמצעות טכנולוגיה מולטי-שכבתית, המגבירה את הפעילות התאית. קומפלקס ויטמינים ייחודי זה פועל לשיקום וחידוש העור. כבר מהשימוש הראשון במוצרי הסדרה העור מתחיל להראות מואר ומלא חיים, ולאחר 4 שבועות של שימוש רצוף, מבטיחים במותג, כי העור יראה מהודק וממוצק יותר עם זוהר בריא וקורן.


את מוצרי סדרת Expert Active Glow ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ (מחיר: 79.90 ₪ ליח').


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails