יום חמישי, 27 בפברואר 2020

MAC x Selena La Reina Collection


אחרי ההצלחה האדירה לה זכתה קולקציית MAC x Selena Quintanilla, שהושקה ב-2016, הכריז המותג כי הוא עתיד להשיק בקרוב קולקציה חדשה נוספת, שתנציח את חייה ומורשתה של הזמרת "מלכת הטח'אנו".



את הידיעה המשמחת פרסם המותג על גבי אתר האינטרנט שלו במילים הבאות: "אתם ביקשתם, אנחנו הקשבנו! לקולקציית סלינה שלנו, שהיתה בסט-סלר, יש סוף-סוף המשך."

מדובר בקולקציה במהדורה מוגבלת, שנוצרה בשיתוף פעולה עם בני משפחתה של סלינה לציון 25 שנה למותה ולהנצחתה. כזכור, סלינה נרצחה בזמנו על-ידי אחת האוהדות המושבעות שלה. לפי שעה, טרם ידוע אילו פריטים תכלול הקולקציה, מלבד העובדה שהיא תורכב ממיגוון מוצרים שונים בצבעים עשירים, המחמיאים לכל סוגי וגווני העור ויקושרו לסגנון האיפור שהיה חביב על המלכה סלינה.


בינתיים, בתור הצצה ראשונה, פרסם המותג תמונה של אחד המוצרים שיכללו בה – ליפגלוס בגוון ורוד מסטיק רך עם ברק פנינתי כסוף, המכונה בשם Bidi Bidi Bom Bom. אגב, הליפגלוס הנ"ל הושק גם בקולקציה הקודמת אבל הפעם הוא מגיע באריזה שונה.


סוזט קווינטנילה (Suzette Quintanilla), אחותה של סלינה, ידעה תמיד שהיא רוצה להנציח את מורשתה של אחותה עם מותג האיפור האייקוני, ואחרי ההצלחה המסחררת שנחלה הקולקציה הראשונה שהשיקו יחד, היה זה אך טבעי להמשיך לעוד אחת: "כשישבתי בזמנו עם הצוות של MAC בלילה שלפני אירוע ההשקה של הקולקציה בטקסס, אמרתי להם שנעבוד שוב בעתיד הקרוב ביחד," היא אומרת. "לנצח אהיה אסירת תודה ל-MAC שאיפשרה לי להביא לחיים את החזון הקריאטיבי שלי ולציין את יום השנה ה-25 של אחותי."

הקולקציה החדשה של סלינה צפויה להיות זמינה במהלך אפריל 2020. פרטים נוספים יפורסמו בקרוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails