יום שלישי, 25 בפברואר 2020

Huda Beauty Pastel Obsessions Palettes


מותג האיפור Huda Beauty, שבבעלותה של המאפרת והמשפיענית הודא קטן (Huda Kattan) משיק שלוש פלטות חדשות בסדרת ה-Mini Obsessions Palettes האייקוניות של המותג.



סדרת הפלטות Mini Obsessions מציעה פלטות קומפקטיות, ידידותיות לנשיאה בתיק ומאפשרות להתנסות בצלליות של המותג במחיר שווה כמעט לכל כיס. לכל פלטה יש צבע נושא משלה – בעבר הושקו, למשל, פלטת Nude ופלטת Neon, שמן הסתם כללו גווני ניוד וניאון בהתאמה. הפעם, הפלטות החדשות מורכבות מגוונים פסטליים מקסימים של ורודים (פלטת Rose), סגולים (פלטת Lilac) וירוקים (פלטת Mint). כל אחת מהפלטות יפה יותר מהשניה!

כמו שניתן להתרשם מהתמונות המצורפות, כל פלטה כוללת תשע צלליות בגוונים פסטליים ונייטרליים בגימורים שונים, המאפשרים ליצור אין ספור שילובים. הצלליות בפלטה מגיעות בגימור מאט חמאתי או ג'לי מטאלי (פורמולה חדשה). כמו כן, ניתן למצוא בפלטות צלליות שימריות עם עיצוב מערבולת ייחודי, שמעניקות ברק יוצא דופן.

בראיון שהעניקה למגזין Allure, אמרה הודא קטן: "לכל אחת מהפלטות קומפוזיציה ייחודית שנוצרה עם מיגוון פנינים ססגוניות, היוצרות אפקט רב-מימדי שגורם להופעת שני צבעים שונים על העור, תלוי איך האור פוגע בו. לאנשים יש אפשרות ללכת על מראה עדין ומבריק, מראה מאט מאד פיגמנטי, או מראה משולב שמשתמש במעט משניהם."

Huda Beauty Mint Pastel Obsessions – תערובת יוצאת דופן של גוונים חמים וקרים, שנועדה לצבוע את העיניים בגווני ירוק, דבש וקרח. הפלטה מגיעה באריזת פלסטיק נוקשה בגווני חלב ומנטה וכוללת 4 צלליות בגימור מאט, 2 צלליות דו-גווניות בדוגמת מערבולת (כחול וחום, כחול וירוק ים) ו-3 צלליות בגימור מטאלי.






Huda Beauty Rose Pastel Obsessions Palette – שילוב רומנטי וחלומי של גווני בלט ורודים יחד עם גוונים כמו צהוב וחום. הפלטה עוצבה ליצור מראות יום וערב, המתאימים לכל אירוע. האריזה בגוון ורוד בייבי כוללת 5 צלליות בגימור מאט, 3 צלליות בגימור מטאלי וצללית דו-גוונית אחת (לילך וזהב).






Huda Beauty Lilac Pastel Obsessions – פלטה המציעה גוונים מפתים של סגול, ארגמן ואפרסק, המאפשרים ליצור מראה רומנטי ביום או מראה ממגנט בלילה. האריזה בגוון הוויסטריה כוללת 5 צלליות בגימור מאט, 3 צלליות בגימור מטאלי וצללית אחת דו-גוונית שימרית (סגול וורוד).






הפלטה החדשות יהיו זמינות לרכישה באתר המותג כבר מה-1 במרץ 2020. בשאר נקודות המכירות של המותג (כולל אונליין), הן יהיו זמינות החל מאמצע מרץ 2020. אגב, מחירה של כל פלטה עומד על סך 29$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails