יום רביעי, 23 בפברואר 2011

LANCOME משיקה את L’Absolu Nu – סדרת שפתונים חדשה

בחודש הבא תשיק לנקום את L’Absolu Nu - סדרת שפתונים חדשה בעלת יתרונות טיפוח לשפתיים, המגיעה בטקסטורה עדינה כל-כך עד שהתחושה היא כאילו השפתיים הן עירומות.

katewlancome_absolu_nu_making_of2

פורמולת השפתונים מבוססת על חמישה פטנטים והיא רותמת את אותה טכנולוגיית אור המשמשת במייקאפ Teint Miracle ("טיינט מירקל") של המותג ואמורה לשחזר ולשפר את הזוהר הטבעי של השפתיים.
אחד ממרכיבי המפתח של המוצר הינו אופטי-קרמין, פיגמנט מיוחד המגביר את הגוון הטבעי של השפתיים – הוא 16% שקוף יותר מאשר הפיגמנט האדום המסורתי, מה שמאפשר ליותר אור לחדור דרכו ולהעמיק בצורה משמעותית את הזוהר שבגוון – כך על-פי המותג. בנוסף, הפורמולה מכילה פנינים שקופות המוסיפות נגיעות של בז' וורוד. הן מצפות את השפתיים בשכבה אולטרה-שקופה המאפשרת לאור להתפזר בשפע.
המרקם הדקיק של השפתון מכיל פרו-קסילן - מולקולת אנטי-אייג'ינג המסייעת לשחזר את מטריצת העור ושומרת על שפתיים חלקות ולחות ל-8 שעות רצופות. השפתון מגיע בניחוח מבושם של אפרסק, המועצם בתווי ורדים וסיגליות.

lancome_absolu_nu_range

סדרת L’Absolu Nu כוללת 12 גוונים, המחולקים לשלוש משפחות צבעים, המתכתבים עם הגוון הטבעי של השפתיים.

אריזת השפתון מכילה בתוכה 4 מגנטים קטנטנים, לסגירה מאובטחת. האריזה השחורה מעוטרת בוורדים כסופים – הסימן המסחרי של המותג. העיצוב של השפתון הינו בהשראתם של אחד מהשפתונים הראשונים של המותג מ-1950 (ה- Clé de Coquette) ושל שפתון ל'אבסולו רוז' המקורי.

כאמור, השקת השפתונים מתוכננת בחודש מרץ 2011 והיא תלווה בקמפיין, שצולם על-ידי מריו טסטינו, בו מככבת השחקנית היפה קיית' ווינסלט, כשהיא שוכבת במיטה.

article_248

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails