יום ראשון, 6 בפברואר 2011

MAC משיקה בישראל את קולקציית PEACOCKY

promo1

"שחצנות או אלגנטיות? התצוגה ראוותנית, המראה סקסי ללא ספק, הזלזול הססגוני... יראת כבוד מעוררת השראה. אנו סוגדים לטווס האקזוטי המהווה סמל ליופי קיצוני, יצירה משוכללת של הטבע, המורדת נגד כל דבר פשטני. קולקציית "פיקוקי" משתעשעת בצבעים עזים לשפתיים ולעיניים, גוונים אקזוטיים ומתוחכמים עם נגיעה של שנות ה-30. הזוהר של סקוט פיצג'רלד והברק המטאלי המהפנט. Kissable Lipcolour
חדשים המשלבים ברק מלא עם נוחות קרמית. מרקם מותך עם טכנולוגיה אלסטומרית המעניקה תחושה קטיפתית ואוורירית מבלי להקריב את הברק. קל כנוצה. צללית ה- Mega Metal מבהיקה כמו כרום, עם חלקיקים מחזירי אור – עדיין קרמית, לא נכנסת לקמטוטים, מועשרת בויטמינים. דרמטיות לא מתחילה אפילו לתאר את הבחורה שהיא יודעת שהיא 'פיקוקית'..."

promo2

Lipcolor Kissable (מהדורה מוגבלת) – מוצר שפתיים בעל כיסוי בינוני, עם הנוחות הקרמית של שפתון והגימור המבריק של ליפגלוס. הפורמולה הקלילה והנוחה שלו טעונה ברכיבים סופר מרגיעים המספקים לשפתיים תחושה מרופדת. הצבע זורם כמו משי, מצפה את השפתיים בגוון קרמי עסיסי. כמו שפתון מותך, המוצר נמס על השפתיים והתחושה היא קלילה ואוורירית. הגימור זוהר וחלק. העמידות היא לאורך שעות רבות.

מגיע ב-12 גוונים (מחיר: 105 ₪ ליח'):
Woo Me – ורוד ניוד בהיר
Super – חום טבעי
Enchantee – ורוד-כחלחל בהיר
Vanity Fair – ורוד-כחלחל בינוני
Flaunting It – אפור ארגמני
Exxxhibitionist – קורל אדמדם
So Vain – קורל מלוכלך
Strut Your Stuff – אדום אמיתי מבריק
Temper Tantra – חום אדמדם
Scandelicious – ורוד פוקסיה כחלחל
Love Peck – אדום דם מושחר
Peacocky – כחול שמים עם ברק אדמדם

lip

Mega Metal Shadows (מהדורה מוגבלת) – אבקות מטאליות עמידות, המספקות החזר של אור, גימור מטאלי עז שנראה מבריק על העור. הכיסוי הינו בינוני וניתן לבניה, אינו דוהה או מדגיש קמטוטים בעפעף. הפורמולה מורכבת מויטמינים A ו-E אנטי-אוקסידנטים המסייעים להגנה על אזור העדין של העיניים. האבקה הקרמית מבטיחה אפליקציה אחידה וחלקה שנמשכת לאורך כל היום וניתנת לטשטוש בקלות. המוצר עבר מבדקים דרמטולוגיים ואופטמולוגיים.

בקולקציה ניתן למצוא 15 צלליות (מחיר: 119 ₪ ליח'):
Peek At You – לבן צהבהב
Dalliance – שמפניה בהירה
Tweet Me – ברונזה מוזהב
Paparazz-she – ברונזה-נחושת כהה
Top of the Posh – ורוד לבנבן
Mating Call – סגול ויולט מלוכלך
Sexpectations – בורגונדי מטאלי
Spectacle of Yourself – ברונזה כהה
Dandizette – כחול נייבי עם ברק כסוף
Ego – ירוק יער
Prance – פנינה ארגמנית
Centre Stage – חום שוקולד
Unflappable – שחור עם ברק סגול
Noir Plum – סגול אמיתי עם פנינה כסופה
Odalisque – תורכיז כהה

1 2 3 4 5

להשיג בחנויות M.A.C: קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים- רעננה, קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים, קניון הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק קניון מול הים- אילת וקניון הזהב- ראשל"צ.

טרם יצא לי לנסות מקרוב את המוצרים בקולקציה, ואולי עדיף שכך! לפי הסווטשים שהעלתה הבלוגרית KARLA SUGAR, נראה שהייתי יוצאת פה בנזק גדול לחשבון הבנק שלי:

MAC-Peacocky-Kissable-Lipcolor MAC-Peacocky-first-half MAC-Peacocky-second-half

אני אהבתי כמעט הכל!!! ואתם?

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails