יום שני, 12 בספטמבר 2011

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו-יורק (אביב/קיץ 2012) – חלק א'

האירוע הגדול של השנה - שבוע האופנה בניו-יורק לאביב 2012 – כבר כאן! הכנתי עבורכם סקירה של כמה מהלוקים המעניינים יותר שנראו על מסלולי התצוגה שם:

Richard Chai

RICHARD-CHAI-LOVE-SPRING-2012-BACKSTAGE-BEAUTY

ההשראה: נערות חרג'וקו יפניות פוגשות נערות חוף ונציאניות
המאפר ג'יימס קליארדוס ל-MAC רצה ליצור מראה מסובב ראשים ובהחלט השיג את מטרתו, כשעיצב מראה הכולל עור טבעי, בריא וקורן עם שפתיים נועזות בגווני כחול או סגול, או עיניים בורוד או כתום בוהקים: "אני חושב שזו בחירה נהדרת לאביב, בגלל שלא רק שהצבע מאיר את הפנים, הוא מאיר גם את כל האווירה סביבך... זה משהו שיכול בהחלט למשוך אותך החוצה מהדכאון", הוא מסביר.

* * *

BCBG Max Azria

BCBG Max Azria SS 2012

איפור רענן עם שיער מסורק לאחור איזן את ההדפסים האתניים על הבגדים.
שרלוט ווילר ל"מייבלין ניו-יורק" יצרה עור קורן ובריא עם נגיעות של ליפ באלם על העפעפיים והשפתיים.
השיער עוצב בהשראת ברברה באך, נערת ג'יימס בונד לשעבר ("המרגל שאהב אותי"). מעצב השיער נייל מודי ל-Bumble & Bumble רצה לשחזר את הסצינה שבה באך יוצאת מהמים, כשיערה משוך לאחור, חלקלק אבל עדיין סקסי...

* * *

Imitation of Christ

imitation-of-christ-spring-2012-runway-beauty

המאפרת ג'ינה ברוק ל-Hourglass Cosmetics הלכה בצמוד לנושא התצוגה: מסיבת חתונה סופר שיקית ועיצבה מראה שהציג עור מושלם, עיניים בהירות ושפתיים מוכתמות. "מדובר פה באיפור נקי, יפה ובלתי נשכח – אחרי הכל זו חתונה", מסבירה ברוק ומוסיפה "המראה הזה הוא נצחי ולעולם ישאר אופנתי"!

* * *

Wes Gordon

wes-gordon-spring-2012-runway-beauty

"רענן, צעיר ואלגנטי" – אלו היו 3 המילים שעברו בראשה של המאפרת שרלוט ווילר ל"מייבלין ניו-יורק", כשעיצבה את מראה האיפור הזה. "העור לחותי, הגבות מודגשות והשפתיים שקופות עם נגיעה קלה של צבע", היא מסבירה.
כדי לגלם את מראה הסוהו המתוחכם של שנות ה-60, נצבעו הציפורניים בגוון קורלי כמעט ניאוני, לא לפני שהן עוצבו בצורת שקד רך.

* * *

Rachel Antonoff

RACHEL-ANTONOFF

ההשראה: משפחת אדמס
המאפרת קרי בלייר ל-MAC רצתה ליצור הצהרה גרפית שתתאים לתחושת ה'הלוואין' (הקריפית משהו) שהיתה על המסלול, יחד עם הקולקציה בגווני השחור-לבן. היא התחילה בכך שהעניקה לדוגמניות גבות מודגשות, המסורקות כלפי מעלה ומקבלות אפקט צמרי. העיניים נצבעו בגוון פיוטרי-סגלגל מעושן, מה שהוסיף לדוגמניות את המראה הנרדף (בררר.....). נגיעה של סומק ורדרד על הלחיים "הזכירה בובה צבועה ישנה שנמצאה בעליית הגג", כך לדברי בלייר שמוסיפה: "זה בערך כל האיפור כאן – קצת מפחיד וקצת מתוק באותו הזמן".

* * *

Doo.Ri

DOO-RI-SPRING-2012

הקולקציה התבססה על תערובת של נזילות ומבניות, כך שגם צוות הביוטי מאחורי הקלעים המשיך את אותו הקו.
המאפר טום פישו ל-MAC ראה בחזיונו "מראה מאד חשוף, מאד עירום, מאד עדין", לדבריו. הפוקוס היה בעיקר על העיניים. פישו הניח באמצעות אצבעותיו צלליות מטאליות (מתוך קולקציית Metal-X שתצא באביב הבא!) בגוונים מוזהבים מסביב לעיניים – למעלה עד לגבות ולמטה עד עצמות הלחיים. הוא הוסיף סומק אפרסקי חם באיזור התחתון של הלחיים, כמעין אפקט של קונטור. השפתיים הוכתמו בגוון ורדרד בהיר ביותר כדי להעצים את תחושת הניוד.
מעצב השיער אורלנדו פיטה רצה ליצור תסרוקת מובנית, אבל יחד עם זאת משוחררת. השיער רוסס בהרבה ספריי ונאסף לאחור לקוקו. לאחר מכן, באמצעות מברשת הוא משך מקדקודן של הדוגמניות מעט קצוות שיער.

* * *

Mandy Coon

mandy-coon-spring-2012-runway-beauty

פרנסל, המאפרת הבינלאומית של נארס, קיבלה את השראתה מהשילוב של שלוות הנפש והנשיות שהוצגה על המסלול של "מנדי קון", ויצרה מראה הכולל עיניים בגוון לבנדר עדין יחד עם עור לחותי. "זה ילדותי בגלל צבע העיניים, אבל קשוח דיו בגלל העדר האייליינר", היא מסבירה, "העור לחותי לאפקט אמיתי של מראה שובבי ולא מתאמץ..."

* * *

The Row

the-row-spring-2012-runway-beauty

המאפר טום פישו, המשמש גם כמנהל האיפור הקריאטיבי של "אסתי לאודר", יצר מראה רענן ויפה: "המראה כאן הוא רך ומתוחכם. הדוגמניות נראות רעננות, טבעיות ויפייפיות – בדיוק כמו שכל אשה היתה רוצה להראות כשהיא קמה בבוקר", מסביר פישו.

* * *

Joy Cioci

joy-cioci-spring-2012-makeup-nails

ההשראה לתצוגה היתה "אשה חופשייה ברוחה במרדף אחר האהבה", וכדי לשקף זאת, המאפרת אוזו ל"נארס" העניקה לדוגמניות עור לחותי ושפתיים בוהקות בגוון אדום נאון: "העור הקורן חוזר", היא מסבירה, "בעונות האחרונות ראינו עור מאד מאט, אבל הלחותיות חוזרת יחד עם שפתיים בולטות ומשורטטות בדייקנות. זה אלגנטי, אבל קשוח."

* * *

Peter Som

peter-som-spring-2012-runway-makeup

בתשובה להדפסים הבוהקים בסגנון שנות ה-60, המאפר טום פישו ל"MAC" העניק לדוגמניות "איפור מגניב ושובבי", כדבריו, עם "בננה סגולה בעין", בעוד יוג'ין סולימאן עיצב את שיער הדוגמניות בסגנון "שיער גרוע לבחורה רעה ממשפחה עשירה"...

peter-som-spring-2012-runway-hair

* * *

Jason Wu

jason-wu-spring-2012-runway-makeup

בהשראת קאווס, אמן הגרפיטי הידוע בשנות התשעים ואמנות הפופ-ארט של שנות השישים, העניקה לדוגמניות המאפרת דיאן קנדל ל-MAC מראה עור נקי, עיניים מוגדרות וצבע בולט מאד לשפתיים.
מעצבת השיער אודיל גילברט ל"קרסטס פריז" עיצבה את שיער הדוגמניות במראה של "גרייס קלי פוגשת את סגנון הפאנק".

המשך יבוא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails