יום שישי, 2 בספטמבר 2011

להיות או לא להיות

מותג האקססוריז "POLICE" (פוליס) משיק בישראל בימים אלו את "To Be" ("להיות") - בושם חדש לגברים, המביא עימו אסוציאציות רבות, החל משמו ועד לצורת הבקבוק שלו.

o_10118

הבושם "To Be" מגיע בבקבוק זכוכית המעוצב בצורת גולגולת, עם תגית מתכת הנושאת את שם המותג. יתכן, שהעיצוב של הבקבוק מגיע בהשראת גולגולת הקריסטל המפורסמת, שהיוותה ממצא ארכיאולוגי מרשים במשך השנים, להרבה ארכיאולוגים בכל העולם; מנגד, יתכן שהעיצוב נובע מטרנד "שודדי הקריביים" שפגשנו עד לא מזמן כמעט בכל תחום סביבנו – מעין אביזר מושלם לקפטן ג'ק ספארו... יש שיטענו גם, שמדובר כאן בעיצוב המזכיר מאד את הבושם Only the Brave מבית "דיזל" - מה שבטוח, עיצוב הבקבוק של הבושם החדש, עם משחקי האור והצל שבו, מעניין מאד ומושך את תשומת ליבם של אוהדים ואספנים נלהבים.

אגב, לא רק העיצוב של הבקבוק מעלה אסוציאציות שונות – גם שמו של הבושם מזכיר לנו את אותו הרהור עמוק של המלט: "להיות או לא להיות, זו השאלה", רק שהפעם הוא מוצג פה בגרסה גברית מודרנית יותר ואף מרדנית משהו. בכל אופן, הצלם הפולני אנדז'יי דראגן, האחראי על צילום קמפיין הפירסום לבושם, ללא ספק, מיטיב להעביר תחושה זו באמצעות משחקי הגוונים של שחור-לבן-אפור-כחול בתמונה המלווה את הקמפיין.

o_10117

באשר לניחוח עצמו - פלפל שחור מכתיב פתיחה של תווים מתובלים, המרועננים באמצעות תווי אשכולית קרה ומוארת; גל מרענן של עלי סיגלית מעניק נגיעה עדינה ואלגנטית לניחוח, בעוד שבסיסו הינו תערובת הכוללת תווים עציים של ארז ופטצ'ולי עם שובל עדין של ענבר לבן.

הבושם "To Be" משווק בשני גדלים: 75 מ"ל (279 ₪) ו- 125 מ"ל (379 ₪) וניתן להשיגו ברשתות הפארם וברשת המשביר לצרכן.

POLICEtoBEboxFONDO 001

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails