יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

שלום, אני נוסעת…

LOGO  FOR ALEX

בעוד שעות ספורות אני אהיה על המטוס לברלין, בדרך ל- The Makeup Show – כנס האיפור הגדול, שמתקיים זו הפעם הראשונה באירופה.
מדובר באחד האירועים הגדולים המושך אליו אלפי מאפרים ואנשי מקצוע בתחום היופי. במהלך הכנס יתקיימו שם הרצאות, השתלמויות, יוצגו וימכרו מוצרי איפור ואקססוריז מהתחום ממותגים מובילים שונים, והכי חשוב – זו הזדמנות מצויינת להכיר ולפגוש קולגות ממקומות שונים בעולם. אם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלי בקביעות, אתם בוודאי יודעים שאני חיה ונושמת את התחום באופן יומיומי ולא קשה להבין, לפיכך, כמה אני נרגשת לקראת הנסיעה הזו.
לצערי, לאור האמור לעיל, לא אוכל לעדכן את הבלוג בימים הקרובים, אבל אל דאגה – ברגע שאחזור, אני מבטיחה לסקר עבורכם את החוויה מהביקור שם וכמובן להמשיך ולעדכן בחומרים חדשים נוספים ובאלו ש"הצטברו על שולחני" (ויש הרבה כאלו, לצערי…).
אז להתראות בעוד ארבעה ימים, בינתיים שיהיה לכם אחלה סופ"ש!

.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails