יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו-יורק (אביב/קיץ 2012) – חלק ב'

PRABAL GURUNG
בהשראת עבודותיו של הצלם ארקי נובויושי, יצרה המאפרת שרלוט טילבורי ל-MAC עור זוהר עם שפתיים גרפיות בצבע פוקסיה מאט, הנראות כמו "סחלב מתפרץ מבפנים", כדבריה.

prabal-gurung-spring-2012-fuchsia-lipstick prabal-gurung-spring-2012-runway-makeup

* * *

HONOR
המאפר ג'יימס בוהמר ל"נארס" יצר מראה של עור פורצלני עם ריסים עמוסים במסקרה. "זה מזכיר את פנלופה טרי (דוגמנית משנות ה-60) וקתרין דנב", הוא מסביר. "הריסים מבולגנים ומשוכים למעלה עם הרבה מסקרה. כל השאר הוא מושלם – העור הוא פורצלני והשפתיים נראות כאילו הרגע ננשכו. המפתח למראה הוא באמת הריסים. כשאתה חושב ששמת כבר מספיק מסקרה, תוסיף עוד שתי שכבות ממנה."

* * *

ALTUZARRA
כשהמאפר טום פישו ל-MAC יצר את המראה הזה, הוא חשב על "אליזבת טיילור באולם הספורט". העור אחיד ומושלם במרקם מאט, הגבות הודגשו והוגדרו ע"י עפרון שחור וצללית שחורה, העפעפיים גלוסיים והשפתיים נקיות ולחותיות.

altuzarra

* * *

THAKOON
המאפרת דיאן קנדל ל"נארס" יצרה מראה בעל גבות חזקות, עיניים מוצללות ועור זוהר – מראה שיתאים לנושא התצוגה "קאובוי אמריקאי אייקוני שמתערבב במיגוון תרבויות". "בגלל שהקולקציה היא מאד צבעונית, רציתי לשים את הפוקוס על הגבות החזקות הקלאסיות. שמרתי את פנים טבעיות עם מעט גוון ורדרד בלחיים למראה בריא. בעיניים התמקדתי על הצללות כדי להציג חוזק ויציבות, בדיוק כמו של קאובוי אמיתי", מסבירה קנדל.

thakoon-spring-2012-runway-makeup

* * *

ALEXANDER WANG
אצל אלכסנדר וונג בחרה דיאן קנדל ל"MAC" במראה "אורבני של שנות ה-90", עם עור חשוף ואייליינר מרוח.

alexander-wang-spring-2012-runway-makeup

* * *

VIVIENNE TAM
בהשראת הגנים היפניים, יצר המאפר אנדי קו ל"מייבלין ניו-יורק" מראה בסגנון שנות ה-70 עם עור טבעי ונקי, ריסים ארוכים ועיניים ושפתיים מטאליים.

vivienne-tam-spring-2012-runway-beauty

* * *

DEREK LAM
עור שקוף עם לחיים מוצללות קלות בברונזר, שפתיים מוזהבות שקופות, עיניים מבריקות בגוון צהוב חלש וציפורניים טבעיות שלטו במסלול התצוגה של דרק לם – על האיפור חתום טום פישו ל"אסתי לאודר".
אגב, בתמונה מופיעות שתיים משגרירות היופי של המותג: ג'ואן סמולס (מימין) וליו וון (משמאל).

derek-lam-spring-2012-runway-beauty

* * *

VICTORIA BECKHAM
כדי להשלים את המראה המודרני והשיקי של הדוגמניות בתצוגה, המאפרת שרלוט טילבורי רצתה שהן יראו "נאות וספורטיביות", לכן היא יצרה עבורן מראה עור רענן וזוהר עם הצללות והארות להדגשת חיטובי הפנים – הכל במוצרי "לנקום".
לעומתה, מעצב השיער גידו עיצב את השיער שלהן, כשהוא משוך לאחור ונראה מלוטש ומתוחכם מלפנים וילדותי מעט מאחור.

victoria-beckham-spring-2012-runway-beauty

* * *

CREATURES OF THE WIND
המאפר ג'יימס בוהמר ל"נארס" יצר לדוגמניות עור פסטלי וזוהר: "לא רצינו לראות את האיפור לפני שנראה את הבגדים, אבל עדיין רצינו שיהיה מראה חזק", הוא מסביר. "זה מאד גירי ומאד שנות התשעים. כדי לאזן את הגיריות שבעיניים, נתנו זוהר והברקה לעצמות הלחיים".

creatures-of-the-wind-spring-2012-runway-beauty creatures-of-the-wind-spring-2012-makeup

* * *

DKNY
מראה ה"נערת קליפורניה המגיעה לניו-יורק" היווה את ההשראה לשיער, איפור וציפורניים בתצוגה זו. התוצאה הסופית? עור שזוף, עיניים בהירות, שיער כמו בחוף הים עם הרבה נפח, וציפורניים בגוון ניוד.
על האיפור – שרלוט ווילר ל"מייבלין ניו-יורק", השיער מעשה ידיו של יוג'ין סולימאן ל"וולה".

dkny-spring-2012-runway-makeup 

המשך יבוא…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails