יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

L'ORÉAL PROFESSIONNEL משיק את Mythic Oil - שמן שיער מזין ומטפח

עוד מימי קדם נשות המזרח נהגו לאמץ שיגרת יופי שהתבססה על שימוש בשמנים כרכיב מרכזי בעל סגולות מגוונות על עורן ועל שיערן. מותג מוצרי השיער לוריאל פרופסיונל משיק את שמן הטיפוח הראשון שלו המתבסס על שיגרת היופי העתיקה בשילוב טכנולוגיות מודרניות– Mythic Oil (מיטיק אויל), שמן טיפוח לשיער, המועשר בשמנים חיוניים להשבת רכות, לחות וברק.
indows-1255_B_7uno6fcg4OXp7CDu4en6IOzl Ong7CD0 OX08enl8Owg7ufp CAxMzkg_=_שח צילום מוטי פישביין"מיטיק אויל" מציע טיפול יעיל לשיער הודות לצמד שמנים חיוניים: שמן אבוקדו- הידוע בזכות יכולותיו המזינות הודות לקומפלקס של ויטמינים, המעניקים לשיער לחות ורכות מתמשכת ושמן זרעי ענבים- המשמש כאנטי אוקסידנט יעיל במיוחד החודר לסיב השערה ומזין אותה לעומקה.

השמן מתאים לשימוש יומיומי לכל סוגי השיער, הוא נספג בקלות ובמהירות, אינו מותיר תחושה כבדה או שומנית ופועל באופן ממוקד ויעיל: 
* במהלך הפן – השמן שומר על בריאות השיער ומעניק לו גימור קורן מלא ברק ואור. מומלץ לפזר 2-3 לחיצות על כפות הידיים, לעסות לאורך השיער כולל הקצוות ולייבש כרגיל. 
* לגימור מושלם ולהעצמת המראה – לקבלת מראה מוקפד ומסודר ללא חשמל סטטי וקרזול מומלץ להוסיף לחיצה אחת מהמשאבה, לחמם בעזרת כפות הידיים ולמרוח בעדינות על שיער יבש.
השמן מפחית את זמן הייבוש הטבעי של השיער, "אוטם" קצוות מפוצלים ומגן מפני קרזול וחשמל סטטי. השיער זוכה להזנה עמוקה ללא תחושה כבדה או שומנית ונותר גמיש, רך ומלא בניחוח מרענן.

מחיר: 139 ₪ (תכולה: 125 מ"ל)
להשיג במספרות מורשות "לוריאל פורפסיונל" בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער.
טלמסר של לוריאל פרופסיונל - 1-800-301-666

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails