יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

Guerlain – קולקציית Belle de Nuit (חגים 2011)

אחרי שקיבלתם הצצה קטנה לקולקציית החגים של "גרלן", כעת מתפרסמים הפרטים הרשמיים…

מה שיש לחברה להגיד (בתרגום מקרטע שלי...):

"במהלך שנות ה-20 וה-30 חלוצי התעופה הראשונים נחשבו לטייסים אמיצים והפכו לגיבורים ברחבי העולם. היה זה בתקופת המהפכה בשנת 1933, כאשר ז'אק גרלן הרכיב את הבושם האגדי Vol de Nuit, כלומר "טיסת לילה", כמחווה לנשים הטייסות באותה התקופה. יצירתו של גרלן (שנקראה על-שם ספרו השני של אנטואן דה סנט אקזופרי, חברו הקרוב), היתה בעלת ניחוח אוריינטלי מודגש, ששימשה כשיר הלל לכל אותן נשים חסרות פחד. עם תערובת של תווים עציים, וניל ואיריס, Vol de Nuit יועד לנשים שצחקו בפניו של הפחד, לנשים ששום דבר אינו בלתי אפשרי עבורן.
את ההשראה ל-Belle de Nuit - קולקציית החגים של 2011, קיבל אוליבייה אשודמזו, המנהל הקריאטיבי של המותג, מאותו ניחוח אגדי. כשהוא מושפע מהגוונים המשתנים של שמי הלילה, הוא יצר קולקציה בעלת גוונים כהים, נועזים ודרמטיים, המבטאים ססגוניות מהפנטת. המוצרים ארוזים באריזות לכה מבריקות עם פריטים כחולים-ירוקים, החושפים בתוכם הדפסי זברה בגווני כחול ושחור – בדיוק כמו האריזה האורגינלית של הבושם Vol de Nuit.
Belle de Nuit הינה קולקציה מתוחכמת ומקסימה במהדורה מוגבלת, החולפת במהירות בדיוק כמו שעת בין הערביים."

מה בקולקציה:

Vol de Nuit Perfumed Shimmer Powder for Face & Body – שילוב של בושם ונצנצים לפנים, לגוף ולשיער (מהדורה מוגבלת). הניחוח מורכב מתווי הבושם Vol de Nuit, שהיווה השראה לקולקציה.

Parure de Nuit Pressed Powder & Blush – סומק ופודרה קלילה כנוצה, המעניקה מראה זוהר לפנים. למוצר ניחוח עדין של סיגליות והוא מגיע עם מברשת רכה להפליא, העשויה שיער עז (מהדורה מוגבלת).

Meteorites Perles de Nuit – פודרת הכדוריות המפורסמת של המותג חוזרת גם בקולקציה זו. למרות שהפורמולה לא שונתה, הפודרה מוגשת בהרמוניה חדשה של גוונים, הכוללת חמש פנינים שונות, היוצרות יחדיו מראה חלק ומושלם לפנים, תוך שהן מתקנות ומטשטשות פגמים ויוצרות מראה אחיד וזוהר: הפנינה הורודה לוכדת את האור, הלבנה מאירה, הזהובה משקפת את האור, הכתומה מוסיפה זוהר והכסופה מוסיפה ברק מבלי להלבין את גוון העור (מהדורה מוגבלת).

Les Ombres de Nuit 4-Colour Palette – פלטת צלליות במהדורה מוגבלת, המבוססת על גווני הירוק, כחול והאפור, בשתי טקסטורות שונות ליצירת מראה מעושן, מפתה ומכשף.

Rouge Automatique – שפתונים מסדרת "רוז' אוטומטיק" החדשה, בשני גוונים: Flirt d’un Jour (ורוד רך וזוהר) ו- Nuit d’Amour (אדום מושחר עם ברק שזיפי).

הקולקציה אמורה לעלות על המדפים (בחו"ל) במהלך אוקטובר 2011.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails