יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

ניחוחות חג באוויר

אחד מהסממנים הבולטים ביותר של החג הקרוב הוא ההיצע הגדול של בשמים ברשתות הפארם השונות, שמהווים מתנת חג נפלאה למישהו/י אהוב. בפוסט זה ניסיתי לרכז עבורכם את הניחוחות החדשים ביותר שהושקו לאחרונה. מאחר וישנם הרבה כאלו, החלטתי לחלק את הפוסט לכמה חלקים. בחלק זה אתמקד בניחוחות המיועדים לנשים בלבד (זהירות, זה הולך להיות ארוך!):

GUERLAIN - IDYLLE EAU SUBLIME

IDYLLE EAU SUBLIME - בושם חדש של גרלן, כולו תהילה ואהבה לניחוח הורד. זוהי קומפוזיציה יוצאת דופן של ורד ומים - שילוב של רכות טיפות הגשם וניחוח הורד הבולגרי שנחשף בבושם החדש במלוא הדרו.
ניחוח הבושם מלא ניגודים הנמהלים ונחשפים מחדש במחול חושני ומהפנט: הצעד הראשון – ניחוח מתפרץ של מי ורדים עם נגיעות של ניחוח ליצ'י. עוקב אחריו ניחוח מעודן וחושני של תמצית הורד. הלב הפועם של הבושם - שילוב הרמוני מתפרץ של ניחוח מתובלן ותווים פירותיים מהולים ביסמין ואגס. כל 3 הניחוחות מחליקים בעדינות לעבר הניחוחות הקטיפתיים של הפצ'ולי והמאסק. אקורד הסיום הוא ניחוח השיפרה, אשר מעניקת את חותם החמימות לבושם.
בקבוק הבושם והאריזה מהווים המשך לעולם הקסום, הנשי והרך של הורד. הפקק הזהוב והאריזה הורדרדה משלימים את החוויה ומעצימים את תחושת הרוך והנשיות של הבושם.

מחיר
70 מ"ל א.ד.ט. – 525 ₪ 
100 מ"ל א.ד.ט. - 652 ₪
להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ורשת אפריל.

EAU_SUBLIME

FOR HER IN COLOR
ESSENCE IN COLOR

המעצב נרסיסו רודריגז משלב באופן הדוק את עולם האופנה והבישום, ובחזונו הוא ראה כיצד טרנד הצבעוניות העזה (ה- COLOR BLOCK) נמזג אל תוך יצירות הבישום שלו ומשמש השראה מעשירה וסוחפת. טיפה אחת של צבע טהור, לדברי רודריגז, מעשירה ומעוררת לחיים חדשים את צמד הבשמים הקלאסיים שלו –FOR HER ו-ESSENCE. בשמים אלו, במהדורה חדשה ומוגבלת, קולטים יותר לעומק את ניחוח המוסק ומעשירים את העוצמה הרגשית של הניחוח.
טיפה אחת של צבע הפוקסיה מעניקה לבושם FOR HER המקורי תו של מסתורין ותשוקה כאשר טיפה אחת של הצבע הסגול מעשירה את ניחוח הESSENCE- המקורי בזוהר נדיר. 2 הניחוחות הקלאסיים מוגדרים מחדש ומתגלים כיותר פרובוקטיביים, מתריסים ומגרים, מטלטלים ומשכרים.
FOR HER IN COLOR עוטף את הגוף בחושניות מעודנת ובעוצמה אניגמטית. החושניות בבושם מזוקקת יותר באמצעות אמבר המודגש עם נגיעות של ונילה ותוספת של אקורדים עציים מובחרים. הניחוח כולו מכשף, מסתורי ומפתה.
ESSENCE IN COLOR מואר יותר וזוהר בזוהר טהור. תווי ניחוח האמבר עשירים וחזקים באמצעות TIARA BLOSSOM, כאשר חושניות המאסק מזוקקת ומעודנת עם נגיעות נשיות מאד של קטורת. הניחוח כולו מדיף ניחוח של פודרה בהירה מענגת ואוורירית כמו השמש והאוויר.
FOR HER IN COLOR ו- ESSENCE IN COLOR ספוגים בסימפוניה של צבע ומעוצבים בפשטות. הבקבוקים מלאי חיים, זוהרים ומוארים באמצעות עיצוב נועז ושקוף. הדמויות מן הקולאז'ים מעוררי ההשראה של המעצב ממוקמות בחזית האריזות ומבטאות את השילוב הבלתי נפרד בין 2 העולמות – האופנה והבישום ההופכים לעולם אחד בזכותו של הצבע.

המחיר: 485 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).
להשיג במשביר לצרכן, ניו-פארם וסופר פארם.

 for her in color_HD essence in color_HD

GUERLAIN SHALIMAR PARFUM INITIAL

שאלימר - הבושם האגדי של גרלן שהושק בשנת 1925, הפך לקלאסיקה נצחית בעולם הבישום בקרב נשים בנות כל הגילים. SHALIMAR PARFUM INITIAL הינו גרסה צעירה, משכרת וממכרת, מסעירה ומפתה של אותו בושם ניצחי, מושק כעת בישראל.
זהו בושם חדש וחד פעמי בעולם היופי, אשר מגדיר מיד את הוויתה של מי שעוטה על עורה את הניחוח המפתה הזה, ומייצר נוכחות נשית, בלתי נשכחת. הניחוח מבוסס על 4 המרכיבים המועדפים על יוצרי הבשמים הידועים של גרלן: איריס איטלקי, ורד סנטיפוליה, ונילה וטונקה בין נמזגים בתווים המרעננים של ברגמוט, ניחוח פירות חמים וקרמל, אשר בשילוב עם פצ'ולי מחזקים את הונילה במקום ניחוח העור המקורי.
בקבוק הבושם מזכיר את הבקבוק המקורי של שאלימר ושומר על הקודים העיצוביים המקוריים - קווי עיצוב כדוריים, מוטיבים אורינטאליים וזכוכית קריסטל. ה"ציצית" המעטרת את הבקבוק היא אוורירית יותר, קלה ותנועתית כנוצה והגוון שלה כחול בהיר יותר. העיצוב כולו רך יותר, כמו נשיקה וליטוף המרפרף על פני העור.

המחיר:
שאלימר או דה פרפיום 60 מ"ל – 548 ₪.
שאלימר או דה פרפיום 100 מ"ל – 779 ₪.
להשיג ברשתות הפארם, ב"אפריל" וב"המשביר לצרכן".

Shalimar_plumes_V5-FD-BLANC

DKNY Golden Delicious

מעצבת העל דונה קארן מציגה בושם חדש ומוזהב לנשים: DKNY GOLDEN DELICIOUS או דה פרפיום - ניחוח יקר המקרין פיתוי עשיר ושופע. התפוח החדש והמלכותי ביותר בקולקציית בשמי התפוחים של דונה קארן DKNYניחן באלגנטיות השמורה לבעלי הטעם האנין ביותר. הוא מפתה, חושני וחם.
DKNY Golden Delicious הוא נשמה זוהרת ומודרנית המשלבת ניגודים של פרחים רוויים ומנצנצים עם חום מענג. תחילתו של הניחוח הוא תערובת מרעננת של מי פריחת תפוזים, שזיף תוסס ותפוח זהוב ומענג, שעל שמו קרוי הבושם. לב הניחוח מוסיף זר משכר של ורד לבן, שושן קזבלנקה, סחלב וניל וחבצלות, ואילו הסיום מתבל את הרעננות בתערובת חושנית של מושק, אלגום (סנדלווד) וטיק. זהו ניחוח האפוף כולו באלגנטיות עשירה ובתהילה מלכותית.
הבושם מעוצב כתפוח זהב ומוזהב, כאשר חציו העליון של התפוח עשוי מכסה מתכת מוזהבת ובוהקת וחציו התחתון זכוכית עשירה ושקופה החושפת את העסיס הזהוב שבפנים לכדי מכלול מלכותי באמת.

המחיר:
או דה פרפיום 100 מ"ל - 560 ₪
או דה פרפיום 50 מ"ל - 390 ₪
להשיג ברשתות המשביר לצרכן, סופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת בארץ.

דונה קארן ניו יורק גולדן דלישייס צלם דן לב .jpg

Reb’l Fleur

בושם ראשון לזמרת ריהאנה, המשקף את אישיותה התוססת בהרמוניה נועזת ויוקרתית.
Reb’l Fleur מזכיר בריחו המיוחד את האי ברבדוס, מקום היוולדה של ריהאנה, ואת הזוהר הניו יורקי, היכן שהיא מתגוררת בימים אלה:
התו העליון: פרחוני שמח ועמוק, מתוחכם ומפתיע כאחד. פירות עסיסיים, גרגרי יער אדומים ואפרסקים בשלים יוצרים את הרושם הראשוני, הטעים והעסיסי.
לב הבושם: נפתח לתוך ניחוח שופע חיים, עדין אך משכר במנגינה פרחונית של פרח היביסקוס מהוואי, סיגליות והמתקתקות של מיץ קוקוס.
בבסיס הבושם: תערובת חושנית של פאצ'ולי וניל, ענבר ומוסק ההופכים למקהלה בלתי נשכחת ומרגשת של מגוון רגשות.
הבקבוק מעוצב במקוריות בהשראת נעלי עקב הסטילטו, סגנון הנעליים האהוב על ריהאנה, הנשיות מודגשת על ידי סרט המשי השחור המלופף על הבקבוק הגורם לבושם לזהור מתוכו ולהשתקף כנוזל זהוב בוהק, ובראש הבקבוק טבעת מעוצבת ומעוטרת.

מחיר:
או דה פרפיום 50 מל' – 169₪.
או דה פרפיום 100 מל' – 229 ₪
להשיג ברשתות הפארם, המשביר ואפריל

חדש מבית אלפא קוסמטיקה ריהאנה REBL FLEUR צילום יחצ חול 169 שח

FAN DI FENDI

לראשונה בישראל בושם חדש מבית האופנה האיטלקי הנחשק FENDI - ניחוח של עור חושני המעובה באקורד פרחוני לאישה חופשייה, זוהרת, נערת הלילה...
הבושם החדש של פנדי מפיץ את השמש של רומא ואת הלילות המחשמלים של העיר, יוקרה ופיתוי. האסתטיקה הייחודית והאלגנטיות המזוהים כל כך עם בית האופנה FENDI מזוקקים לתוך בקבוק הבושם.
התו העליון: אגסים וענבי שועל מתפרצים על ידי ניחוח המנדרינה. תוססים בעסיסיות רעננה. הזהב המרתק מועשר על ידי פלפל ורוד; תו הלב: קומפוזיציה עשירה בתו פרחוני, עדין במיוחד בזכות שושנת דמשק הזוהרת באלגנטיות, יסמין צהוב; תו הבסיס: עוצמת הפאצ'ולי.
הבקבוק שופע, זוהר, טהור ומודרני בעיצוב ייחודי, פרי יצירתו של המעצב הנודע פביאן ברון. זכוכית טבעית, מלבנית בעלת קצוות חדים כשל אבן יקרה. ההילה המפורסמת של FENDI מתאפשרת הודות לבקבוק הזהב בעיצוב גברי ייחודי ויוצא דופן.

מחירי השקה מיוחדים:
א.ד.פ. 30 מ"ל - 234 ₪ (במקום 390 ₪) 
א.ד.פ. 50 מ"ל - 330 ₪ (במקום 550 ₪)
א.ד.פ. 75 מ"ל - 402 ₪ (במקום 670 ₪)
להשיג ברשתות הפארם, המשביר ואפריל

fan di fendi צילום יחצ חול (Custom)

ANGE OU DEMON LE SECRET ELIXIR

בושם חדש בסדרת הבשמים המוצלחת ANGE OU DEMON מבית ג'יבנשי, בעל תווי ריח מרוכזים של או דה פרפיום מועשרים ברכיבים חדשים, עמוקים וחושניים יותר:
בתו העליון: ניחוח קליל ושובב של לימון איטלקי ותה ירוק המתעדנים בסוד הנארולי וחושפים נשיות תוססת;
תו הלב: חושני - הבושם פורח ונושף על הפרחים הלבנים, היסמין המוכר של ג'יבנשי, ופריחת התפוז והפראנג'יפאני;
בבסיס: חותמת תאווה מחתימה את העור ומשמרת את השובל של הוניל והפאצ'ולי. ניחוח חזק של עץ הסידר והמוסק הלבן מעניקים את המסתוריות והאישיות האלגנטית.
העיצוב המוכר והאהוב של בשמי Ange ou Demon שעוצבו על ידי האומן סרג' מנסו, נחשפים שוב בגרסה החדשה של הבושם. הבקבוק מודרני חלק ומבריק, בגוון עמוק ועמום המשלב את השתקפות אבן האחלמה, המסתירה בחובה את הגוון הסגלגל של הבושם.

מחיר השקה מיוחד:
או דה פרפיום 30 מ"ל - 440 ₪
או דה פרפיום 50 מ"ל- 590 ₪
או דה פרפיום 100 מ"ל - 830 ₪
להשיג ברשתות הפארם, המשביר ואפריל

ANGE OU DEMON ELIXIR LE SECRET  צילום יחצ חול

CHANEL NO. 19 POUDRE

ג'אק פוז', ה"אף" של שאנל, יצר גרסה חדשה לבושם האגדתי מ-1970. בגרסה זו הוא מבקש להגדיר מחדש את חשיבות האיריס בבית הבשמים של שאנל, כאשר הוא מעניק תו חדש לשאנל 19- הוא בורא מחדש אקורד מקורי עם פודרתיות רבה וטיבעית, כך שהדור החדש של המוסק העדין והמתוחכם מצטרף לעולם של שאנל 19. טהור יותר ופחות ירוק, שאנל 19 פודרה מפזר רעננות נוקבת ותחושתיות תוססת נארולי מגראס ומנדרינה. ואז מגיע האיריס. נצמד במערבולת אל שורש הווטיוור, חושף פודרתיות עסיסית את הנשיות האצילה. האיריס מבטא את עצמו בשלמות, עטוף בשובל עדין של מוסק לבן. ניחוח שקד קליל מהטונקה בין משדרג את ניחוח המוסק. כך נולד ניחוח שלא ניתן לעמוד בפניו, על העור.

מחיר:
50 מ"ל - 600 ₪.
100 מ"ל - 820 ₪.
להשיג בסניפים נבחרים של רשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובית מרקחת שור טבצ'ניק.

CHANEL POUDRE צילום יחצ חול

NAF NAF- FAIRY JUICE

בושם ה"פיירי ג'וס" פונה לנשים צעירות, לצעירות ברוחן, עירוניות, מודרניות, טבעיות, בעלות שמחת חיים, אוהבות אופנה וקניות, אשר שמות דגש למראה החיצוני ומפנטזות על הנסיך על הסוס הלבן...
הבושם, בקומפוזיציית הניחוח שלו ומרכיביו השונים, מתאים את עצמו לכל אישה ואישה. זהו ניחוח פרחי, עצי, מוסקי: התו העליון - אפרסק, ריבס, ענבי שועל ומנדרינה; לב הבושם - יסמין, חבצלת העמקים, שושן לבן; תווי הבסיס - וניל, מוסק, עץ ארז ופולי טונקה.
הבקבוק במראה קמע המגן מכל רע, עטוף בסרט שחור החותם אותו ומסמל את כוחו המגנטי והשובה של הניחוח. צבעי הבקבוק חיים ומעודדים, מאירים את האווירה בכל מקום בו הוא נמצא.

מחירי השקה מיוחדים:
או דה פרפיום 100 מ"ל- 150 ₪.
או דה פרפיום 40 מ"ל- 100 ₪.
להשיג ברשתות הפארם, המשביר ואפריל

naf naf fairy   150 שח צילום יחצ חולjuice (Custom) (2)

SENSUOUS NUDE

Sensuous Nude החדש של "אסתי לאודר" הוא תוצר אבולוציוני של מסע רגשי וחושי שהתחיל עם השקתו של Sensuous ב-2008, בהשראתה של תחושת העור החשוף והחם, והחושניות המודרנית המתאפיינת בקרבה הבלתי אמצעית ושחרור. זהו ניחוח ממכר, בעל מרקם ייחודי, עדין ואינטימי למגע. המאפיין העיקרי שלו הינו ריח מושק בניחוח עצי רב עוצמה וישיר: הבושם נפתח בבהירות תוססת הודות לברגמוט סיציליאני רענן ומנדרינה עסיסית המשתלבים עם הנוכחות של גרגרי פלפל ורוד אקזוטיים ופלפל שחור ממריץ. הרובד הבא של הנשיות המודרנית נחשף עם עלי יסמין משכרים וחבצלות עדינות משולבים בזרזיף ריחני של מי קוקוס תאוותניים. את האפקט משלימה נגיעת דבש מעוטרת במושק. גוף הניחוח אופף את כל החושים בחוויה רב-ממדית. התו האחרון הוא החמימות הקטיפתית של העור החשוף שמושק הוא מהותה. את המושק מאזנת מזיגה של אלגום (סנדלווד) חם, ענבר יקר ומענג והחותם של Sensuous. את האינטימיות הרכה והחושנית נועלות רמיזות מענגות ומפתיעות של צמח עוקץ העקרב (Heliotrope ) ווניל קרמי.
Sensuous Nude ארוז בבקבוק המותג Sensuous בגוונים חדשים: מאדום חום-ורדרד ועד ורוד-דובדבן המביעים היטב את רכותו האינטימית והמוחשית של הבושם.

המחיר:
או דה פרפיום 50 מ"ל - 450 ₪
או דה פרפיום 100 מ"ל - 615 ₪
להשיג ברשתות הסופר פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי מרקחת נבחרים.

423362_Sensous_Product_F10_v10.psd

בפוסט הבא – בשמי גברים ובשמים "לו ולה"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails