יום שבת, 24 בספטמבר 2011

ESTÉE LAUDER משיקה ערוץ "יוטיוב" רשמי

מותג היופי "אסתי לאודר" הכריז השבוע על השקתו של ערוץ יוטיוב רשמי של המותג. הערוץ, שכולל 35 סרטוני וידיאו, בהם מופיעים מנהל האיפור הקריאטיבי של החברה – המאפר טום פישו, יחד עם שגרירות היופי הבינלאומיות הילרי רודה, קונסטנס יבלונסקי, ליו וון, ג'ואן סמולס, קרולין מרפי ואליזבת הארלי.

יוטיוב

הסרטונים הינם בעלי תוכן מקורי ואינטראקטיבי, באופן בו הצופים יכולים להיות מעורבים בדרך ויזואלית וחושית ולקבל מבט חדש ומעמיק על המותג ומוצריו. בנוסף, הערוץ החדש מהווה פלטפורמה עצמאית בה הצרכנים יכולים לקבל מידע על המוצרים עצמם, לקרוא חוות-דעת, לקבל טיפים, להגיב ולחלוק. "אנו נרגשים להציע לצופים מבט פנימה לתוך המותג, עם הצצה אל מאחורי הקלעים של המוצרים, האנשים ועוד הרבה", אומרת שאריס פורד, סגנים בכירה לשיווק גלובלי ב"אסתי לאודר".

סרטוני הוידיאו מחולקים לקטגוריות שונות, כדי להקל על הניווט בתוכן הערוץ, ביניהם:
- סרטוני הדרכה
- ראיונות עם המאפר הראשי והמנהל הקריאטיבי טום פישו
- הצצה אל מאחורי הקלעים
ועוד...

סרטוני ההדרכה הם החלק המרכזי של הערוץ. הצופים יכולים למשל לעקוב אחר ההוראות כיצד ליצור מראה מעושן פשוט, או כיצד להשיג מראה שפתיים מלא יותר וכו'. כדי להפוך את החוויה לנוחה יותר, מתחת לכל סרטון מופיעות גם הוראות פשוטות המתאימות למוצרים המוצגים בו. אם הצופה רוצה לרכוש אחד מהמוצרים, ניתן לקבל לגביהם דירוג וחוות-דעת של צופים/משתמשים אחרים.

אגב, החלק הטוב ביותר בכל הסיפור הוא, שניתן להתאמן על המראה ב"זמן אמיתי". בתחתית המסך של הסרטונים נמצא אייקון בדמות מראה, שלחיצה עליו מפעילה את מצלמת המחשב הפרטית של הצופה – כך ניתן לראות במקביל, על מסך המחשב הפרטי, את הדגמה בסרטון ואת עצמך תוך כדי יישום ההוראות בסרטון. מגניב, לא?

יוטיוב2 מראה דו-צדדית יחודית ומיוחדת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails