יום שבת, 10 בספטמבר 2011

גוונים חדשים בסדרת צבעי השיער COLOR NATURALS של GARNIER

מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" משיק 2 גוונים נוספים לסדרת צבעי השיער הביתיים המצליחה שלו - COLOR NATURALS. הגוונים החדשים – מהגוני כהה בוהק וחום מהגוני פנינה בהיר - מתווספים ל-25 הגוונים האחרים בסדרה: מבלונד, אדום עז, נחושת בוהקת, אדמוני זוהר, חום מרגיע ועד שחור מפתה ומסתורי.color natural2

סדרת "קולור נטורלס" מבוססת על רכיבים טבעיים ושמנים טבעיים כמו: שמן אבוקדו, שמן זית ושמן שיאה, המשפרים את יכולת הספיגה בשיער, מעניקים לשיער מראה בריא מלא רכות וברק ומגנים עליו. הצבע, המגיע במרקם קרמי, מכסה 100% צבע לבן וגוון השיער מקבל יותר עומק וחיוניות.

ערכת הצבע כוללת שפופרת צבע (50 מ"ל), קרם חמצן (75 מ"ל), שמפו מטפח (10 מ"ל) וכפפות מתנה. תהליך הצביעה הוא פשוט להפליא ונוח מאד: לובשים את הכפפות המצויות בערכה, מוציאים מן השפופרת את כמות הצבע הרצויה ומערבבים בקערת פלסטיק עם כמות קרם החמצן הדרושה. את התערובת מורחים לאחר מכן על השיער באמצעות מברשת צבע (הצבע נשאר על השיער ואינו מטפטף עד לתום הפעולה). בסוף זמן ההמתנה הדרוש, שוטפים את הצבע מן השיער.

הנוסחה של "קולור נטורלס" ומינון החומר בשפופרת נעשה באופן שיאפשר שניים עד שלושה שימושים חוזרים של המוצר בצביעת השורשים. למשל, כאשר המטרה לצבוע את כל השיער והשיער הוא טבעי – משתמשים בכל תכולת המוצר. לתיקון שורשים ומריחה נקודתית- מערבבים מנת צבע לפי אורך השורשים, עובי השיער ואורכו.

מחיר הערכה: 30 ₪.
שימו לב, במהלך חודש ספטמבר 2011 ימכרו 2 יח' קולור נטורלס ב-40 ₪ בלבד!
ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails