יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

חדש מג'ילט: ג'ל גילוח Pure & Sensitive

IMG_3086 ג'ילט משיקה ג'ל גילוח חדש בסדרה לעור רגיש. ג'ל הגילוח Pure & Sensitive מציע לגברים עם עור פנים רגיש במיוחד, נוסחה ייחודית שאינה מכילה כל בושם או חומרי צביעה והינה הנוסחה הטהורה ביותר מבין כל הג'לים לגילוח של Gillette Series.
הג'ל החדש מצטרף לסדרת מוצרים המטפלת בעור רגיש, הכוללת: סכיני Gillette Fusion Cool White לעור רגיש, תרחיץ פנים, ג'ל גילוח, תחליב אפטר שייב (balm) וקרם לחות (moisturizer) של Gillette series - כולם מיועדים לעור רגיש.

הג'לים לגילוח של Gillette Series מכילים נוסחת הגנה משולשת, שפותחה כדי להגן על העור מפני חתכים, שריטות, אדמומיות ותחושת מתיחה של העור. הג'לים מכילים שלושה חומרי סיכה מתקדמים, המשפרים את גלישת הסכין על העור, מהנגיעה הראשונה עד האחרונה ומאפשרים גילוח חלק ונוח בכל גילוח. הג'לים זמינים במגוון גרסאות, המתאימות לסוגי עור שונים של גברים וזמינים אף במגוון קצפי גילוח.

במסגרת השקת Pure & Sensitive, ממשיכה ג'ילט לפנות לבעלי עור רגיש, ומציעה מארז מיוחד, הפונה למשתמשי מאך 3, המעניק להם מכשיר פיוז'ן Cool White ברכישת 4 סכיני מאך 3. בכך מזמינה ג'ילט את משתמשי מאך 3 להנות מהיתרונות שמעניק פיוז'ן Cool White לבעלי עור רגיש.

ג'ל גילוח Pure & Sensitive זמין ברשתות השיווק השונות, במחיר מומלץ של 22 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails