יום שלישי, 26 ביוני 2012

נסיעת מבחן: מייקאפ 123perfect של BOURJOIS



בורז'ואה, מותג האיפור הבינלאומי שעשה עליה לישראל בשנה האחרונה, הפך להיות פופולרי מאד אצלינו, הן בגלל המחירים הנוחים והן בגלל המוצרים הטובים והאיכותיים. בין המוצרים המובילים של המותג ניתן למנות את המסקרות והמייקאפים שהמיגוון שלהם הולך ומתרחב כל הזמן. לאחרונה השיק המותג מייקאפ חדש נוסף, הנושא את השם "123perfect" וייעודו להעניק לעור הפנים מראה אחיד ומושלם לאורך זמן.

לדברי החברה, מדובר במייקאפ שמטשטש את כל סוגי פגמי העור וזאת הודות לפורמולה החדשנית שלו, המשלבת בתוכה בין השאר 3 פיגמנטים מתקני גוון: ירוק – להסתרת אדמומיות, צהוב – להסתרת כהויות וכתמי גיל/שמש (פיגמנטציה) וסגול – מנטרל עמימות ומאיר את גוון העור.

המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית (תכולה: 30 מ"ל) עם פיית משאבה.



המייקאפ הינו נוזלי והוא בעל מרקם הדומה במקצת לג'ל – בערך כמו "אחיו הבוגר יותר" ה- Healthy Mix, אבל קצת יותר דקיק.


רשימת רכיבים

ניתן למרוח אותו בכל צורה שמעדיפים: מברשת, ספוגית או אצבעות הידיים – הכל עובד! המייקאפ כאילו נמס לתוך העור ומתמזג איתו בצורה מושלמת מבלי להותיר תחושת דבקות כלשהי. כבר מהדקות הראשונות אחרי ההנחה התחושה הינה נעימה, נוחה וקלילה.

כמו שתוכלו לראות בתמונה שלהלן, העור שלי רחוק מלהיות מושלם – יש לי אדמומיות בולטת בעיקר באזור הסנטר, האף וכנפותיו, בקפל הנזולביאלי ובין הגבות, כמו גם כמה כתמי פיגמנטציה קלים יחסית באיזור עצמות הלחיים (אגב, אני מקווה שאתן מעריכות את העובדה שלצורך ההדגמה הקרבתי עבורכן את פרצופי החשוף במלוא מערומיו...).



בקומוניקט שצורף למוצר נכתב שהכיסוי של המייקאפ הינו מלא, אבל לצערי הוא אינו כזה. הכיסוי שלו הוא בינוני, אבל ניתן בהחלט לבניה. לדעתי, על כתמי הפיגמנטציה שלי הוא אכן הצליח להתגבר, אבל על האיזורים האדמומיים הייתי צריכה להוסיף שכבת חומר נוספת. אגב, המייקאפ אינו מדגיש קמטוטים ו/או נקבוביות. וזו התוצאה:



גם בקומוניקט וגם על המוצר עצמו מצויין שהמייקאפ עמיד עד ל- 16 שעות. עלי הוא שרד יפה במשך כ-8 שעות בממוצע. הגימור שלו אמור להיות מאט, אבל במזג האוויר הנוכחי אחרי כמה שעות הייתי זקוקה לפדר קלות את אזור ה-T שלי.

חשוב לציין, שהמייקאפ מכיל מקדם הגנה בדרגת 10SPF, הוא אינו קומדוגני והוא מתאים לכל סוגי העור.
המייקאפ קיים ב-8 גוונים שונים (מ-50 עד 57). הגוון שבו התנסיתי הינו 54 (בז'), שהייתי אומרת שהוא יחסית דיי בהיר בתור גוון שנמצא באמצע סקלת הגוונים של המייקאפ.




לסיכום, מדובר במייקאפ נהדר לשימוש יומיומי, נעים וקליל ללבישה, שאכן מצליח לכסות פגמים קלים על העור. בנוסף, כמו יתר מוצרי המותג, הוא מוצע במחיר סביר של 165 ₪ (לפני מבצעים והנחות).


גילוי נאות: המוצר נמסר לי ע"י משרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!


11 תגובות:

  1. תודה על הסקירה, בהחלט ייבדק.
    ואת תמיד יפה! (עם ובלי מייק אפ).

    השבמחק
  2. סוף סוף אני נפגשת עם סקירה כזו שמצליחה להמחיש לי כו"כ יפה את המוצר ועל כך שאפו! לגבי המייק אפ עצמו- נראה שהוא מסתיר מספיק וגם משתלב בנעימות, האם הוא מכיל פודרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילך :)
      עדכנתי את הפוסט עם תמונה המציינת את רשימת הרכיבים (כפי שהיא מופיעה על המוצר עצמו). כמו שניתן לראות, יש במוצר סיליקה- רכיב שאמור לספוח שומנים ולשפר עמידות.

      מחק
  3. תודה על הסקירה,זה נראה טוב.

    השבמחק
  4. חייבת לציין שהמייקאפ נראה ממש טבעי על העור ובנוסף מאוד אהבתי שהוספת את הצילום של רשימת המרכיבים של המוצר.
    תמיד נהנת לקרוא פה.

    השבמחק
  5. לבנת עכשיו אני מבינה איך את נראית תמיד מהמם, אפילו בסופו של יום ארוך, יש לך עור נהדר והתמונות יפות מאוד. כיסוי בינוני שעם 2 שכבות יתן כיסוי מלא או שלא כדאי לקוות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרתוש :)
      לגבי הכיסוי המלא, אני מאמינה שכן.

      מחק
  6. כל הכבוד על ה׳הקרבה׳ :-)
    אנע באמת מופתעת לטובה ממייקאפ נוסף שלהם ומסקירות נוספות ברשת.

    השבמחק
  7. באמת המייקאפ נראה טוב אליך אשמח לדעת מה הגוון שלך בדר"כ למשל במייקאפים של מאק פשוט לקחתי את ה 54 והוא טיפה כהה לי לכן שואלת לדעת..

    השבמחק
    תשובות
    1. היי איריס,
      למיטב ידיעתי, במאק אני NC25.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails