יום שני, 11 ביוני 2012

ORLY – קולקציית Fired Up (סתיו 2012)

display

נראה שהסתיו הקרוב (קצת מוזר להגיד את זה עם השרב שבחוץ...) הולך להיות לוהט אצל מותג הלקים "אורלי", שישיק את Fired Up – קולקציית לקים בגוונים חמים בולטים, מחציתם בגימור מבריק ומחציתם בגימור קרמי.

fire-up fired-up color

הקולקציה תושק במהלך אוגוסט-ספטמבר 2012 והיא כוללת 6 גוונים (תכולה: 18 מ"ל):
Glow (קרם) – בז' ורדרד חיוור
Flare (מבריק) – זהב מנצנץ
Flicker (מבריק) – אדום כתמתם
Ignite (קרם) – אדום כהה
Smolder (מבריק) – אדום ברי מושחר
Rapture (קרם) – חום אדמדם


3 תגובות:

  1. זאת רק אני או שאורלי פשוט הולכים פעם אחר פעם על קולקציות משעממות?
    בסה"כ זה נראה כמו קולקציה נחמדה, אבל אין פה שום דבר שלא ראינו כבר 200 פעם, כולל בקולקציות קודמות של אורלי :/

    השבמחק
  2. למרבה ההפתעה כולם מסקרנים אותי

    השבמחק
  3. עושה חשק שיגיע כבר הסתיו... נמאס כבר מכל הניאונים האלה ובמיוחד מהלק האפרסקי שמעטר את ידיה הענוגות של כל בחורה שנייה... והכי באסה שבא לי על הלק האפרסקי הזה, אבל מחרפן אותי שכולן מסתובבות איתו, אז אני לא שמה....

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails