יום שני, 4 ביוני 2012

יש דיוה חדשה בעיר!

אירוע השקה - Diva In Tha City - צלם-אלון עוזרי (3)

אשת העסקים מיה ארזי-בראניקס, מייסדת חברת גולדן א.ס, בשיתוף עם כוכב הכדורגל יוסי בניון ורעייתו, השיקו אתמול (יום א') בקניון רחובות את Diva In The City - רשת חנויות קונספט ביוטי אקספרס, המעניקה טיפולי טיפוח מהירים באמצעות מוצרי פטנט לפנים, ציפורניים ושיער והכל במחירים נוחים לכל כיס (15-120 ש"ח). את המוצרים ייבאה לארץ ארזי-בראניקס, לאחר שעסקה מעל עשר שנים בתחום שיווק מוצרי קוסמטיקה באירופה.

אירוע השקה - Diva In Tha City - צלם-אלון עוזרי (1) בניון וארזי-בראוניקס

בין המוצרים הללו ניתן למצוא גם את המותג הישראלי "לאורקס", המציע מסיכות פנים מיוחדות המעניקות מיצוק ומתיחה מיידיים לעור הפנים, גם באיזורים רגישים כמו העפעף וסביב העין. מאחר והתוצאה מתקבלת באופן מיידי ונשמרת כשבוע ימים, המוצר הפך ללהיט בשנתיים האחרונות במדינות רבות בעולם.
עוד מותג מיוחד של החברה הוא המותג הבינלאומי "דאשינג דיווה" עם שלל פטנטים לטיפוח הציפורניים, הן לשוק המקצועי והן לשימוש פרטי, כמו מאות סוגים של לקים, מדבקות לציפורניים במגוון דוגמאות ועוד.
בקרוב ישווקו ברשת גם תוספות השיער של הכוכבת ההוליוודית ג'סיקה סימפסון, שהפכו ללהיט בחו"ל מעצם היותן קלות לשימוש באופן עצמי, ללא חשש מפגיעה בשיער הקיים.

אירוע השקה - Diva In Tha City - צלם-אלון עוזרי (2) מוצרים לציפורניים

IMG_0926 IMG_0927

הסניף הראשון שהושק בקניון רחובות משתרע על שטח של כ-30 מ"ר והוא הוקם בעלות של 250,000 ₪. בעוד כחודש יפתח סניף נוסף, גדול יותר (70 מ"ר) בקניון פארק הקרח באילת ובהמשך מתוכננים עוד סניפים נוספים ברחבי הארץ.


2 תגובות:

  1. נשמע טוב קצת פינוק וטיפוח באמצע השופינג... רק לא יודעת מה דעתי על לשבת עם מסיכה על הפנים באמצע הקניון מול העוברים והשבים...

    השבמחק
  2. חשבתי שעם שם כל כך גדול כמו יוסי בניון , בטח מדובר במקום איכותי,
    אך מה רבה הייתה האכזבה. הפרנץ שהיה אמור להחזיק 10 ימים , התקלף לאחר יומיים
    וכשבאתי לבצע תיקון , התקבלתי בסבר פנים זעוף ובדרישה להציג הקבלה.
    כשעשיתי הציפורניים , אף אחד לא טרח להגיד כי יש לשמור הקבלה ובנוסף יש רישום שבו יכלו לוודא תאריך הטיפול, אך חס וחלילה שינתן כזה שירות. חבל!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails