יום ראשון, 10 ביוני 2012

SILQUE - החבר החדש שלי

בימינו קיימים מכוני-יופי רבים המציעים שירותי הסרת שיער בשיטות שונות, ביניהן גם אחת מהשיטות העתיקות ביותר – מריטה בחוט. הסרת שיער בשיטה זו הינה מדויקת, מהירה, נקייה והחשוב מכל- אינה פוגמת בעור, מגרה או "מגלחת" את שכבותיו העליונות (תופעה שנגרמת כתוצאה משימוש בשעווה וקרמים להסרת שיער). בשל בכך היא גם אינה גורמת לפיגמנטציה או צמיחה תת עורית. בנוסף, שיער שנמרט בחוט צומח מחדש בצורה איטית יותר, כאשר השיער החדש הוא רך ועדין יותר.

אמנם התברכתי בשיער בהיר ודליל יחסית, אבל ככל שזה תלוי בי, אני מאלו שנוהגות לדחות ככל האפשר את מועד מריטת השפם אצל הקוסמטיקאית בעיקר משתי סיבות: הכאב שכרוך בתהליך ולוח הזמנים הצפוף שלי. בדיוק בשל כך, שמחתי להכיר את ה-Slique ("סליק") – מכשיר ביתי להסרת שיער בחוט.

המכשיר מגיע באריזת קרטון לבנה כשעליה מופיעה דמות של אשה הנראית מרוצה למדיי.

DSCF5263

בתוך הקופסא ניתן למצוא אריזה קשיחה, הדומה בצורתה ובגודלה לנרתיק משקפיים, כאשר בתוכה נמצא מכשיר ה"סליק" עצמו, יחד עם 10 חוטים רזרביים בתוך קונטיינר קטן הממוקם באריזה הקשיחה, ומראה מובנית. לאריזה הקשיחה מצורף גם עלון עם הוראות שימוש.

DSCF5266DSCF5271DSCF5281

ה"סליק" הינו מכשיר הדומה בצורתו לקליפס גדול, בתוכו מושחל חוט שבאמצעותו ניתן למרוט שיער מיותר מעור הפנים (באיזור השפם, מצח, קו גבות עליון, פיאות, סנטר ולחיים), כמו גם מהידיים ואפילו מאצבעות הרגלים.

חייבת לציין, שבאופן כללי אומנות המריטה הינה פעולה די קשה ללמידה, היות והיא מצריכה קואורדינציה טובה בשתי הידיים. גם אם יש לך אחת כזאת- זה עדיין דיי קשה למרוט לעצמך שיער מהפנים. באמצעות מכשיר ה"סליק" הפעולה הופכת לקלה ביותר והיא מתבצעת למעשה ביד אחת, כאשר עם פתיחתו וסגירתו של המכשיר החוט עובר מצד ולצד ולוכד את השיער אותו רוצים להסיר. אגב, את הפעולה מומלץ לעשות על עור נקי (ללא שומן) ומפודר כדי למנוע מהחוט להחליק על העור.

בסרטון הבא ניתן לראות בדיוק כיצד המכשיר פועל:

כמו שניתן לראות בסרטון מעל, השימוש במכשיר הינו קל ופשוט ואפילו הייתי אומרת ממכר. היתרון הגדול שאני מוצאת בו, הוא האפשרות לבצע את מריטת השיער בזמן שנוח לי ביותר ולא להיות תלויה בשעות פתיחה של מכון יופי כלשהו, או הלו"ז האישי של הקוסמטיקאית. בגלל הנרתיק הקשיח, הוא גם נוח לנשיאה בתיק לכל מקום.

בדרך כלל, אחרי כל פעולת מריטה החוט שבמכשיר מתרופף ולפעמים מתבלה ונקרע. בהתחלה, פעולת החלפת החוט נראתה לי מסובכת מידי ונאלצתי להיעזר לשם כך בשירותיה של בתי בת ה-15.5, שעשתה את זה בקלות ובמהירות (ככה זה כשמתבגרים- הופכים להיות איטיים יותר, הן מבחינה מוטורית והן מבחינה שכלית...). אחרי שראיתי את הסרטון שלהלן, אפילו אני הצלחתי להחליף את החוט בקלות:

את המכשיר ניתן להזמין דרך אתר הבית של החברה (או ממרכז ההזמנות בטלפון: 1-700-55-2011) ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 139 ₪, כולל דמי טיפול ומשלוח. עם זאת, כבר ראיתי שהוא מוצע בהנחות ומבצעים כדאיים באתרי מכירות שונים ברשת, כך ששווה לעשות חיפוש ולהשוות מחירים בטרם ההזמנה!

אמנם המכשיר לא צורך סוללות או שימוש בחשמל, אבל בגלל התבלות החוט, חשוב ורצוי לדאוג למלאי חוטים זמין בבית. מחירה של ערכת חוטים נפרדת הינו 20 ₪, אבל משתלם יותר לקנות ערכה המכילה 3 חבילות תמורת 50 ₪! (אל תשכחו לקחת בחשבון עוד 9 ₪ בהם תחוייבו בגין דמי המשלוח).

אגב חשוב לציין, שלמרות שהמכשיר נחל פופולאריות רבה בחו"ל (בעיקר בארה"ב) הוא פרי פיתוח ישראלי לגמרי, השייך לחברת "אינובייטיב קוסמטיקס" המתמחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה ייעודיים לטיפולים ביתיים. את רעיון המכשיר עצמו פיתחו ויזמו אוסי לוי וגל אופרה, שבחיי היומיום הן אם ובת. אכן, גאווה ישראלית!


*הערה: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!


9 תגובות:

  1. מעניין!
    האם יצא לך להשתמש בקפיץ? אם כן, אשמח להשוואה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירתי, מה שלומך?
      יש לי את הקפיץ ואף השתמשתי בו מספר פעמים.
      כמו שכתבה ה"אנונימית" למטה, הקפיץ קורע את השיער וגם כואב הרבה יותר.
      לגבי העלות - מאחר ונטשתי כבר מזמן את השימוש בקפיץ, אני עושה לעצמי את החישוב של המכשיר מול העלות של הביקור החודשי אצל הקוסמטיקאית, אז נראה לי שזה יותר משתלם (אלא אם כן, את צריכה לחלוק במכשיר עם עוד בת מתבגרת בבית שכל הזמן עסוקה בעצמה מול המראה...).

      מחק
    2. היי לבנתו'ש :)
      נשמע משתלם אם הולכים בקביעות לקוסמטיקאית.
      אני האמת לא הכי מקפידה *אייקון של שפם*

      מחק
    3. כמו שכתבתי, גם אני לא מקפידה להגיע באופן סדיר לקוסמטיקאית, אז בדיוק בגלל זה המכשיר הזה מציל אותי.

      מחק
  2. אין על הקפיץ, פחות כואב וזול בהרבה.
    בנוסף, אני לא חובבת מוצרים שחייבים לקנות להם המשך ("חוט") יעודי...

    השבמחק
  3. לי יצא להשתמש בקפיץ, הנסיון שלי היה רע ומר, השיער "נקרע" ולא נתלש מהשורש והכי גרוע, בגלל שהוא חצי עגול הוא גם תפס לי שערות שלא רציתי שיצאו "על הדרך"
    אי אפשר לדייק איתו!
    אני הולכת לקנות את הסליק הזה ואחרי שאנסה ארשום את חוות דעתי עליו, מה שבטוח זה נראה רעיון מדליק! הלוואי שזה עובד כמו שזה באמת נראה....נראה לי שהכתבת מרוצה מהפעולה שלו...ננסה ונראה..

    השבמחק
  4. למה התלות הזו ברכישת חוטים נוספים
    זו עלות יקרה ותלות מעצבנת

    השבמחק
  5. אני ממליצה בחום על המכשיר להסרת שיער רולר, לא כואב, ולא צריך להחליף חלקים וגם.. זול משמעותית

    http://market.marmelada.co.il/products/151247

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails