יום שישי, 1 ביוני 2012

פעילות הקיץ Villa Veet לנערות יוצאת לדרך

villaveet_2_logo_lavan

השנה, בפעם הרביעית, מציע Veet, המותג להסרת שיער, פעילות קיץ לנערות הנקראת "Villa Veet". כזכור, מדובר בווילת "חלומות" מעוצבת בהרצליה פיתוח אשר אליה יגיעו נערות בגילאי 12-15 לחוויה כייפית, הכוללת חדרי נושא ייחודים שישלבו סדנאות סטיילינג, עיצוב שיער, איפור וטיפוח עור הפנים. בחדר הקוסמטיקאית תעבורנה הבנות הרצאה על השיטות השונות להסרת שיער ועל ההבדלים ביניהן. בחדר ההפתעה צפוי להן מפגש עם סלב וכמובן פינוקי בריכה והרבה כיף והפתעות!

ככה, למשל, זה נראה בשנה שעברה:

כדי לזכות בכניסה לוילת החלומות של "ויט", על הבנות לעבור פעילות אינטרנטית מקדימה שמתקיימת בדף הפייסבוק של המותג. במסגרת הפעילות, על הבנות לעצב מגזין אופנה אישי באמצעות אפליקציה מיוחדת שעומדת לרשותן, להעלותו לפייסבוק ולצבור כמה שיותר לייקים. המגזינים שיקבלו את הכמות הגדולה ביותר של ה"לייקים", יבטיחו את כניסתן של הבנות לוילה, יחד עם עוד שתי חברות.

1

במקביל, לטובת פעילות ה-Veet.I.P, התבקשו הבנות להעלות מלבד המגזין האישי המעוצב גם כתבה מערכתית, מעין טור אישי בנושא סטייל וטיפוח. את 20 הכתבות המוצלחות ביותר תבחר וועדה ייעודית מה שיקנה להן השתתפות במחזור ה-VIP הראשון של הווילה, יחד עם עוד 2 חברות טובות, אשר כולל הרבה יותר פינוקים, כיף והפתעות!

שערי הוילה יפתחו החל מה- 24/06/12 ועד ל-12/07/12.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails