יום רביעי, 20 ביוני 2012

ביוטי סיטי 2012



ה"ביוטי סיטי" – אירוע היופי הגדול של השנה נפתח אתמול בקול תרועה חגיגי! האירוע, שמתקיים מטעם הסופר-פארם זו השנה השישית במספר, כולל מתחם ענק (5,000 מ"ר) של קוסמטיקה וטיפוח, מתחם מעצבים נפרד, הרצאות שונות ממיטב מומחי הלייף סטייל וכמובן אורחות הכבוד – טריני וסוזאנה, שחזרו אלינו, כדי לשחזר את ההצלחה ההיסטרית מהאירוע של השנה שעברה.

צילום: שוקה כהן

במתחם הקוסמטיקה מציגים כ-40 מותגים מובילים בעולם ובארץ, שיציעו בין השאר טיפולי טיפוח ואיפור שונים לצד השקת מוצרים חדשים, מבצעים והטבות ייחודיות ובלעדיות למשך האירוע עצמו.
אגב, השנה הצטרפו לראשונה לאירוע גם אביזרי האיפור והטיפוח המעולים של "מאדינה מילאנו" והלקים של "essie" לצד המותגים "בורז'ואה" ו"רימל", שהגיעו בשנה האחרונה לישראל ונמכרים באופן בלעדי ברשת.

זה המקום לציין, שבשנה הבאה בוודאי נזכה לראות באירוע גם את המותג "מקס פקטור", שחוזר בקרוב לישראל (ישששש !!!) כמו גם מותג הטיפוח הנפלא OLAY. ואם כבר מדברים על חידושים שצפויים, לדברי דני לוזון- סמנכ"ל הסחר של הרשת, בעקבות ההצלחה המסחררת של ME - המכשיר הביתי להסרת שיער מבית "סינרון", יכנסו בקרוב לרשת כמה מוצרים חדשים מאותו "בית" בתחום הלבנת השיניים, אקנה, צלוליט ועוד.

כהמשך ישיר וטבעי לתחום הטיפוח והיופי, הוקם כאמור גם מתחם אופנה נפרד, שבו יציגו כ-30 מעצבי אופנה ואקססורייז, ביניהם ניתן למצוא את יוסף, אילנה ברקוביץ, הוואיינס רוני טאקו, הולי, אורלי גולן, בלאש, שולי ועוד.

מבחינת התוכן ולהעשרת החוויה יתקיימו לאורך כל היום הרצאות בנושאי יופי וטיפוח, קריירה, זוגיות, דיאטות, בישול ותזונה נכונה, הורות, טיפים לחיים טובים ועוד. ההרצאות מתקיימות בקומה השנייה של גני התערוכה.


לא פחות חשוב מכך, הם המבצעים האטרקטיביים שמוצעים למבקרים באירוע, לדוגמא:

קלרינס:
* מוצר ראשון נמכר בהנחה של 20%, מוצר שני ב-50%.
* מוצרי האיפור נמכרים בהנחה של 40%.
* בכל קנייה מעל 349 ₪ KIT קלרינס מתנה, ומעל 599 ₪ תיק אופנתי מתנה.

ארדל:
בקניית זוג ריסים, 50% הנחה על הזוג השני.

LIFE:
* עשרות מוצרים במבצעי 1+1 ובהנחות משמעותיות.
* על כל הצטרפות לכרטיס לייף סטייל תקבל הלקוחה סט של לייף מתנה.

ME:
הנחה חד-פעמית של 100 ₪ + מנורת elos במתנה (בשווי 225 ₪) + ראש אפילטור/גילוח במתנה (בשווי 199) + תיק במתנה. שווי ההטבה עומד ע"ס 525 ₪.

zapTANDA:
המכשיר הביתי החדשני לטיפול ממוקד בפצעי בגרות והאקנה מוצע במחיר מבצע של 199 ₪ (במקום 249 ₪) + נרתיק נשיאה במתנה.

בורז'ואה:
על כל קנייה בסך 129 ₪ מקבלים כרטיס גירוד, מתנה שעון מבית ICE או שקית עם 2 מוצרי המותג.

וזהו רק חלק קטן מאד משלל המבצעים שמוצעים שם. בקיצור, שווה מאד לקפוץ ולבקר במתחם!


אירוע "ביוטי סיטי" 2012, מתקיים בתאריכים 20-22/06/12, מ-10:00 עד 23:00 (בשישי מ-9:00 עד 18:00), בביתן מס' 1 בגני התערוכה בתל-אביב



6 תגובות:

  1. olay מגיעים לארץ? ידוע לך פרטים? מתי,איך,כמה וכו'

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן, הם מגיעים בקרוב וישווקו דרך הסופרפארם.
      לגבי מועד מדוייק ומחירים- לצערי, עדיין אין לי מידע, אבל מבטיחה לעדכן מייד כשזה יהיה בידיי.

      מחק
  2. אני חייבת ללכת לראות מה זה הטנדה זאפ הזה שכולם מדברים עליו

    השבמחק
  3. הנחות ממש שוות, לא פלא שכולם קונים כרטיס לאירוע הזה, זה משתלם..
    אני לדוגמה קניתי את ה-ME במחיר המקורי שלו, 1990 ש"ח, בסופרפארם לפני חצי שנה אמנם אני לא מצטערת אבל אני בשוק מהמתנות שמקבלים איתו עכשיו.

    השבמחק
  4. לבנת בבקשה תפרסמי משהוא על חברת אוליי יש להם מכשיר מדהים שאיתן מנקים את הפנים מכשיר חשמלי כזה שמסתובב ואפשר לשלב אותו עם כל מיני תכשירים שונים והוא משות מנקה בדומה לקלירסוניק רק ממש במחיר זול בהרבה אני קניתי ב20 דולר דרך דראגסטור דוט קום שזה אתר מדהים להזמנות הזמנתי גם כמה מוצרי ניקוי של סדרות שונותו כי אהוב עליי הם הסידרה של הטוטאל אפקט 7 יש להם מוצר שדומה לביבי קרים זה מעיין מתקן גוון לעור בצורת ספירלה שנראה כמו גלידה הלוואי שהיית יכולה לנסות אותו כי הוא מתמזג עם העור בצורה מושלמת וקיים בשלושה גוונים שונים בנוסף גם לקחתי קרם עניים שיוצר אפקט מיוחד גם הוא מאותה סידרה וגם הוא מגיעה בצורת ספירלה ויש לו רצת גווני טשטש עיגולים שחורים אבל אם הייתי צריך לבחור את המוצר הטוב ביותר שלהם זה האוליי פרו אקס מברשת הסוללות והפילינג שהולך איתו הם בעיניי המוצריי דגל של החברה

    השבמחק
  5. יו אני לא מאמינה שחברת אוליי עושה עלייה אחרי כל כך הרבה שנים יש להם מוצרים עם תוצאות ובמחירים כל כך זולים שכמעט כל אישה וכן כן גם גברים יכלו לאמץ בשמחה הם כל כך קלים לשימוש וברורים ולכל סידרה יש מוצרי ניקוי לחוד ולא הסלט הזה שיש בארץ יש להם מגוון גדול מאוד וגם מוצר אגדי שזה המסיר שיער שלהם שהוא מיוחד לפנים שאני מזמינה מאמריקה הוא ממש מומלץ בחום כי הוא לא מכאיב בכלל והוא נעים אחרי השימוש בו בקיצור יש למה לצפות בעתיד לבנת בבקשה תספרי על המוצרים שלהם יותר בפעם הבאה יש לזה עניין גם אם זה עדיין לא נמכר בארץ נשמח לקרוא על זה בבלוג המדהים שלך יו אני ממש מתרגשת ומקווה שהמחירים ישארו כמו שאר המותגים העממיים בארץ ואולי זולים יותר

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails