יום שלישי, 26 ביוני 2012

דור חדש לגוצ'י


במסגרת המאמצים להנגיש את בשמי גוצ'י לקהל יעד צעיר יותר, נבחרה האחת שיודעת להוביל את קמפיין הבושם החדש.

לשחקנית היפה בלייק לייבלי ("אחת שיודעת") יש מעט מאד זמן פנוי, אותו היא נאלצת לחלוק בין בן-הזוג שלה ריאן ריינולדס לבין ההכנות לקראת עליית הסרט החדש בכיכובה – "ללא חוקים", שיעלה בקרוב על המסכים ברחבי העולם. כעת מצטרף לכל אלו עיסוק חדש נוסף: לייבלי בת ה-24, נבחרה השבוע להיות הפנים של "גוצ'י פריימייר" - הבושם החדש לנשים. בכך היא מצטרפת לנבחרת שגרירי יופי של המותג, הכוללת בין השאר את אוון רייצ'ל, כריס אוונס וג'יימס פרנקו.



 לדברי פרידה ג'יאניני, המנהלת הקריאטיבית של גוצ'י, "הזוהר ההוליוודי הנצחי וכוכבות הוליווד של תור הזהב הם שהיוו השראה ליצירה של הבושם. הסגנון הייחודי והכריזמה של בלייק מצליחים לעורר לחיים את אותו כוח פיתוי של בשמי גוצ'י, אבל באופן מודרני יותר. היא ילדה בעלת יופי יוצא דופן והיא בחורה שאוהבת אופנה. למרות שהיא צעירה, היא גם נחושה מאד ואני אוהבת את הרוח הזו... היא יודעת כיצד להיות דיווה במובן הנכון, עם זוהר שאפתני".

כמו שזה נראה, ההערצה בין השתיים היא הדדית לחלוטין: "זהו תענוג עבורי לשתף פעולה עם פרידה ג'יאניני. אני מעריצה את האיכויות של האשה של "גוצ'י פריימייר" ואני גאה לייצג את הניחוח", אומרת לייבלי, שרק לפני שנתיים קיבלה על עצמה להיות "הפנים" של תיקי היד מבית שאנל. מה שבטוח הוא, שלייבלי כבר יודעת לזהות איכויות ובטח מותגי יוקרה.

הבושם "גוצ'י פריימייר" קיבל השראה מקו ההוט- קוטור של בית האופנה שנשא את אותו שם ממש, עת הושק עוד בשנת 2010 בפסטיבל הסרטים בקאן. תכליתו של הליין היתה לשקף את כל הזוהר והראוותנות שבאותו אירוע ובאווירה זו נבנה גם הניחוח, שמורכב בין השאר מתווים של ברגמונט, פריחת התפוז, פרחים לבנים, מאסק, עור ועוד.



הקמפיין בכיכובה של לייבלי יעלה במהלך יולי 2012, בסמוך למועד השקתו של הבושם והוא יכלול מודעת פרסום בשחור-לבן שצולמה על-ידי צוות הצלמים המפורסם מרט ומרכוס. לפי פרסומים שונים, לייבלי נראית במודעה כשהיא לבושה בשמלת פייטים ומשקיפה אל עבר האורות הזוהרים של לוס אנג'לס. בנוסף, לייבלי תככב בסרטון פרסומת שבויים על-ידי ניקולס ווינדינג רפן, זוכה פרס הבימוי בפסטיבל קאן, ויוצג באירוע מיוחד שיתקיים במהלך פסטיבל הסרטים בונציה, בספטמבר 2012. יש למה לחכות.

הבושם יושק בחודש הבא באנגליה בשלב ראשון, ומאוחר יותר – בספטמבר 2012, בכל העולם.

*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails