יום רביעי, 27 ביוני 2012

L'Occitane מציגה: חלקת אלוהים קטנה ומדליית זהב



הגן המעוצב של ל'אוקסיטן, מותג הטיפוח הבינלאומי, הוא אורח קבוע בתערוכת הפרחים בצ'לסי, שבאנגליה. מדובר באירוע שמתרחש פעם בשנה ובמסגרתו מוצגים גנים מעוצבים שונים כמו גם זנים חדשים של צמחים ופרחים. האירוע נמשך כ-5 ימים ומארח יותר מ- 150,000 איש. אגב, בשנה הבאה תצויין השנה ה-100 לקיומו של האירוע. 

כאמור, גם השנה השתתף הגן המעוצב של ל'אוקיסטן בתערוכה וגם גרף מדליית זהב – האוסקר של האירוע. על העיצוב המרהיב של הגן אחראי פיטר דוול, שעיצב את הגן בהשראת האי קורסיקה וצמח האימורטל, המהווה את המרכיב המרכזי בליין מוצרי האימורטל של ל'אוקסיטן. האימורטל צומח בשדות אורגניים בקורסיקה והוא אחראי על עידוד ייצור הקולגן, מגביר את המיקרו-סירקולציה ומגן על העור מפני רדיקלים חופשיים. מלבד צמח האימורטל הגן כולל גם צמחים אחרים הגדלים באופן טבעי בקורסיקה, כמו הדס, לבנדר, חינניות ולואיזה (ורבנה) – פשוט חלקת אלוהים קטנה!


המדליה

אוליבייה בסון, מייסד המותג

המדליה שקיבל הגן של ל'אוקסיטן מהווה גם נקודת ציון חשובה עבור המותג וליין מוצרי האנטי-אייג'ינג שלו.

אצלינו הושק לאחרונה ליין מוצרים חדש בסדרת "חמאת השיאה", המבוססים בעיקר על שני מרכיבים פעילים ויחודיים: תמצית חמאת שיאה להגנה מפני יובש העור ושילוב של סוכרים טבעיים להגנה מפני תנאי אקלים קשים. 
המוצרים החדשים בסדרה כוללים: לחות עדינה במיוחד לעור הפנים (200 ₪, 50 מ"ל), קרם לחות והגנה עם מקדם הגנה 20SPF לעור יבש (200 ₪, 50 מ"ל), קרם פנים אולטרה ריצ' להגברת הלחות בעור במשך 24 שעות (259 ₪, 50 מ"ל) וחלב פנים- מסיר איפור עדין במיוחד (109 ₪, 200 מ"ל).



את מוצרי ל'אוקסיטן ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי בארץ ובאמצעות אתר האינטרנט של החברה.



תגובה 1:

  1. איזה מקסים!
    כזאת גינה הייתי רוצה אצלי בבית...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails