יום חמישי, 21 ביוני 2012

בת' דיטו חוגגת את הקולקציה שלה (+ סקירת מוצרים)



מבת' דיטו, סולנית להקת "גוסיפ", אי-אפשר להתעלם! היא שוקלת מעל ל-100 ק"ג המתפרסים על-פני 1.50 מטר בלבד ויש לה סטייל ייחודי ואופי כובש ותוסס. לא מפליא אם כן, שמותג האיפור MAC בחר לשתף עימה פעולה בקולקציית איפור מיוחדת, שהושקה בשבוע שעבר במסיבה אקסקלוסיבית בברלין, בהשתתפות הדיווה עצמה.

באירוע, שכלל קרוב ל-400 מוזמנים – רובם סלבס ודמויות מובילות בסצנה הברלינאית – ביצעה דיטו כמה מלהיטיה האחרונים, כשהיא מאופרת בפס אייליניר שחור דקיק, שפתון ורוד וצללית עדינה – כולם, איך לא, מתוך הקולקציה החדשה שעיצבה למאק ושבה היא מתגאה מאוד.
אגב, המקום עצמו עוצב כולו בנקודות שחורות, צהובות וצבעי פלורסנט, בהשראת הקולקציה.


הקולקציה של בת' דיטו אמורה לעלות על המדפים בישראל בתחילת השבוע הבא (או ליתר דיוק, ב-25 ליוני). מדובר בקולקציה צבעונית כיאה לדיטו והיא מיועדת בעיקר לכאלו המעוניינות לכייף ולהתנסות בשילובי צבעים מיוחדים.

נשלחו אלי לסקירה שני מוצרים מתוך הקולקציה: האחד – שפתון מסדרת Pro Longwear Lipcreme והשני – מוצר חדש בשם Shade & Smoke Shadow/Liners.


השפתון הינו בגוון Booyah!!! – גוון כתום, קרמי ובוהק, אבל לא יותר מידי. לדעתי, זהו גוון מושלם לעונת הקיץ והוא יכול להשתלב נפלא עם גוון עור שזוף.

Booyah!!!, Pro Longwear Lipcreme
 כמו רוב השפתונים בסדרת ה- Pro Longwear Lipcreme, הכיסוי שלו אטום והוא יחסית עשיר בפיגמנט. בנוסף, יש לו ניחוח נעים ועדין של וניל.

Booyah!!!, Pro Longwear Lipcreme
למרות שבחברה מבטיחים שהשפתונים בסדרת פרו-לונגוור עמידים ל-12 שעות, במציאות זה רחוק מהמציאות. עלי הוא החזיק כ-5 שעות (בלחץ), כאשר לקראת הסוף השפתיים נראו יותר כמוכתמות במעט צבע. גם לאורך זמן הלבישה של השפתון, הוא הכתים את ספל הקפה ששתיתי ואפילו לחי חמודה שנישקתי. יחד עם זאת, השפתון מאד לחותי ונעים על השפתיים ואני מניחה שזה בא על-חשבון העמידות שלו. בסה"כ האיזון בין העמידות של השפתון לנוחות בלבישתו, מקנים לו יתרון אצלי (כשאני רוצה שפתון שיהיה עמיד לזמן ארוך יותר, אני בוחרת להשתמש בשפתונים מסדרת Pro Longwear Lipcolour של המותג).

המוצר השני - Shade & Smoke Shadow/Liners, הוא מוצר חדש במאק, ובקולקציה הנוכחית הוא מגיע בארבעה צמדי-גוונים שונים. מדובר במוצר דו-צדדי, כאשר בצד אחד צללית קרמית (בעלת חוד קטום) ובצד השני גריזפיינט (עם חוד מעוגל).

Drag, Strip- Shade & Smoke Shadow/Liners

Drag, Strip- Shade & Smoke Shadow/Liners

Drag, Strip- Shade & Smoke Shadow/Liners
 הגוון שקיבלתי הינו Drag, Strip – הצללית בגוון תכלת בהיר והגריזפיינט בגוון כחול נייבי מושחר, מעט שימרי (הסווטשים מצד ימין בתמונה למטה).


בתכלס, אחלה רעיון למוצר שימושי שאפשר לשאת בקלות בתיק, אבל במציאות – אכזבה גדולה! הסווטשים על היד נראים חביבים למדי ואפילו התלהבתי מאד מהגוון של הגריזפיינט (לתכלת אני קצת פחות מתחברת), אבל כשניסיתי את המוצר על העין התאכזבתי מאד: הצללית אמנם במרקם קרמי, אבל מתקבלת מאד גירית למראה וקשה לטשטוש על העפעף. בנוסף, הפיגמנט שלה מאד חלש ולא אחיד והיא נכנסת בקפלי העפעף בתוך דקות אחדות.
אותה הבעיה (פיגמנט חלש) נצפתה גם עם הגריזפיינט – קו התיחום אינו אחיד, ולא משנה כמה פעמים עברתי עליו, תמיד נשארו "קרחות" בכל מיני מקומות.
למרות שהמוצר אמור להיות במרקם קרמי (משני צידיו), השרטוט עימו לא מאד נעים וחלק על העפעף והוא גם קשה לטשטוש. השימוש היחיד שאני אולי יכולה למצוא לו הוא כבסיס לצלליות, אבל בשוק כבר קיימים המון מוצרים אחרים שיכולים להוות תחליף טוב ויעיל יותר.
בקיצור, למרות שאהבתי מאד את הרעיון של המוצר, מדובר בסופו של דבר בפריט מיותר ועדיף לקנות צללית ו/או תוחם בנפרד.

כאמור, הקולקציה תעלה אצלינו על המדפים החל מה-25 לחודש (במהדורה מוגבלת) וניתן יהיה להשיגה ברשת חנויות מאק ברחבי הארץ. את פירוט המוצרים, הגוונים והמחירים ניתן למצוא כ-א-ן.


*הערה: המוצר/ים נשלח/ו אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר/ים. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר/ים עבד/ו עבורי!

תגובה 1:

  1. את השפתון אהבתי, את העפרון עפ"י התיאור קצת פחות. מצדיעה לדיטו, יש לה אג'נדה משלה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails