יום רביעי, 2 באפריל 2014

L’Oreal Paris Miss Rebel Collection (קיץ 2014)

לעונת הקיץ הקרובה, משיק מותג היופי הצרפתי L’Oreal Paris קולקציה חדשה הנושאת את השם Miss Rebel, הכוללת כמה מהמוצרים החדשים של המותג בגוונים בולטים ונועזים לעיניים ולציפורניים.



L’Oreal Color Riche Le Crayon – צלליות עיניים המגיעות בצורת צ'אבי סטיק (עפרונות עבים). הצלליות בעלות פיגמנט חזק, עם גימור מטאלי ועמידות ארוכה. בקולקציה זו הם מוצעים בשלושה גוונים מקסימים (כולם במהדורה מוגבלת):
·         06 Delicate Beige (בז')
·         11 Lovely Lilas (סגול לילך)
·         12 Ocean blue (כחול ים)

L’Oreal Miss Manga Mascara – מסקרה מעוצבת בהשראת ה"קאוואיי" (זרם פופולרי בתרבות האמנות היפנית), הכוללת מברשת בעלת גמישות של 360 מעלות המאפשרת יישום קל. המסקרה נועדה להעצים ולהגביר את נפח הריסים העליונים, בעוד הקצה המחודד שלה מיועד ללכוד את הריסים התחתונים. פורמולת המסקרה מועשרת בקולגן ופולימרים המבטיחים נפח ואחיזה אולטימטיביים. המסקרה מוצעת בשני גוונים:
·         Black (שחור)
·         Electrical Blue (כחול) (מהדורה מוגבלת)

L’Oreal Color Riche Le Vernis – לקים מסדרת "קולור ריש" של המותג, שהיו למעשה הלקים הראשונים בשוק המוצעים על-בסיס ג'ל עם טופ-קוט 'בילד-אין'. הלקים ידועים כבעלי מרקם חלק, כיסוי אחיד וגוונים תוססים. בקולקציה הם מוצעים בשלושה גוונים חדשים:
·         210 Shocking Pink (ורוד מהמם)
·         602 Perle De Jade ( ירוק פנינתי)
·         860 Indigo Classique (כחול אינדיגו) (מהדורה מוגבלת)

הלק הכחול בקולקציה הינו בעל מרקם מיוחד המכונה "אפקט הג'ינס", שיהיה זמין גם בגוונים נוספים (861 Azur Salopette, 864 Bermuda Rose ו- 865 Jean and Tonic). גוונים אופנתיים אלו הינם בהשראת הטרנדים החמים ביותר לעונה.


הקולקציה תושק באירופה לקראת סוף אפריל 2014.


2 תגובות:

  1. בושה לאמר? או שאת כבר רגליה. אני רוצה הכל!!!! לא רק שמאוד אוהבת את המותג, הגוונים פה מושלמים. ואף מילה על לק ג'ינס שאני בחיפוש אחר המושלם כבר שנים...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails