יום שלישי, 1 ביולי 2014

L'OCCITANE La Collection de Grasse: NÉROLI & ORCHIDÉE

ל'אוקסיטן השיקה לאחרונה את Nerolie & Orchidee - ניחוח חדש בסדרת הבשמים שלה שנוצרה בהשראת גראס, בירת הבישום העולמית שבדרום צרפת, ואף נושאת את שמה - La collection de Grasse. סדרה זו כוללת ניחוחות המשלבים יחדיו זוגות-זוגות של רכיבים טבעיים מארצות קרובות ורחוקות: יסמין & ברגמוט (Jasmine & Bergamote), מגנוליה & פטל (Magnolia & Mure), וניל & נרקיס (Vanille & Narcisse) ותה ירוק & תפוז מריר (Thé Vert & Bigarade).
ניירולי & סחלב (Nerolie & Orchidee), הניחוח החדש שהושק בסדרה, מהווה תערובת מתקתקה של פירות ופרחים. החלק הפירותי מגיע משמן הניירולי המופק מהפריחה הלבנה של עץ התפוז המריר הגדל במזרח התיכון (או ליתר דיוק- בטוניס), בעוד שהחלק הפרחוני בניחוח שייך לפרח הסחלב הגדל במדגסקר. על השילוב בין השניים אחראית הבשמית קארין דוברויל, שמסבירה: "נרולי הוא התמצית של קשר אוהב ושל טוהר ועם זאת הניחוח שלו רחוק מלהיות תמים. המפגש שלו עם הסחלב, פרח מצידו השני של העולם, רחוק מלהיות צירוף מקרים. למרות ששתי התמציות נראות כל כך שונות, שתיהן מופקות מפרחים לבנים המסמלים נשיות, חיבה, רוך, עדינות וחושניות."


את שני מרכיבי הניחוח העיקריים הללו, מלווים תווים של תפוז, מנדרינה, אפרסק, חלב תאנה, מאסק ואיריס. כולם יחדיו יוצרים ניחוח עדין שמתפתח ככל שהזמן עובר ונשאר על העור לאורך זמן. זהו ניחוח רך, נשי ורומנטי משהו, שמושלם לשימוש יומיומי. למרות שהוא דיי עדין, יש לו מספיק נוכחות כדי לגרום לאנשים סביבי לתהות לגביו ולהתעניין בו.
הבושם מוגש בבקבוק זכוכית מלבני בגוון ורדרד מוזהב עם פקק זהב וחוט תיל מוזהב החובק את צווארו. על הבקבוק, כמו גם על הפקק, מופיע סימן ה- "&" המסמל את חיבור בין זוגות הרכיבים בסדרה.


את הניחוח Nerolie & Orchidee (או דה טואלט, 75 מ"ל) ניתן להשיג בסניפי רשת L'OCCITANE ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר החברה תמורת 269 ₪. בנוסף, ניתן להשיג מוצרים משלימים בניחוח תואם, ביניהם: ג'ל רחצה (175 מ"ל, 79 ₪), חלב גוף (175 מ"ל, 109 ₪), קרם ידיים (30 מ"ל, 49 ₪), סבון מוצק מבושם (125 גרם, 39 ₪) ונר מבושם (190 גרם, 199 ₪).
אגב, L'OCCITANE השיקה לפני ימים אחדים את חנות הדגל ומתחם הספא של המותג במושבה שרונה בתל-אביב, בהשקעה של לא פחות מ- 1.5 מיליון ₪! המתחם החדש משתרע על-פני 140 מ"ר והוא ממוקם בבית טמפלרי משוחזר בן 2 קומות: בקומת הקרקע ממוקמת החנות ובקומה שמעליה מצוי מתחם הספא, הכולל 2 חדרי טיפולים מפנקים ומציע טיפולי פנים וגוף על-פי מיטב הסטנדרטים הבינלאומיים של המותג.


תגובה 1:

  1. בושם מעולה. בדיוק בריח של פריחת התפוז . מזכיר ימים קסומים של אביב במושב.
    הגר חיימוביץ- ברדה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails