יום שישי, 30 באוקטובר 2015

AHAVA Beauty Before Age Collection

מותג הקוסמטיקה AHAVA משיק את Beauty Before Age - סדרת מוצרי טיפוח חדשה, המיועדת לטפל בכל אותן בעיות עור איתן מתמודדות נשים בגילאי 50+, כולל יובש, קמטים עמוקים וירידה במוצקות, גמישות וזוהר העור.



בשלב ראשון, כוללת הסדרה שני מוצרים בלבד – קרם יום וקרם לילה – המכילים את תערובת המינרלים הידועה של המותג, שמקורה מים המלח, ושניהם מיועדים להרים, למצק ולחזק את מבנה העור, תוך שיפור הגמישות והמראה הכללי שלו. עמוד התווך של הסדרה הוא הטכנולוגיה המהפכנית של "אהבה"- Positive Stress™, המעמתת את הכוחות של הבוץ המינרלי מים המלח עם סוג ייחודי של שמרים המכונה Pichia. הבוץ מפעיל לחץ על השמרים ואלו מפעילים את המנגנונים הטבעיים שלהם כדי לשרוד בסביבה המלוחה של הבוץ. התהליך הייחודי הזה מתרחש בתוך השכבות העמוקות של כוחות התיקון הפנימיים של הזדקנות העור, מרים עור נפול ותורם למראה צעיר יותר.


AHAVA Beauty Before Age Uplift Night Cream for face, neck & décolleté – קרם לילה לפנים, צוואר ודקולטה (329 ש"ח, 50 מ"ל): מבוסס על נוסחה משקמת, שמתגברת את הפעילות הלילית של העור. במהלך השינה, העור שלנו מחדש את עצמו וקרם הלילה מזין אותו ומסייע לו להתרומם ולהתהדק.


AHAVA Beauty Before Age Uplift Day Cream Broad Spectrum SPF 20 – קרם יום (319 ש"ח, 50 מ"ל): מגן על העור מפני פגעי הסביבה, מזין אותו בלחות אינטנסיבית ומסייע להרים את תווי הפנים, להקטין עומק קמטים ולהאיר את העור. הקרם הוא קליל ובעל רמת SPF20 להגנה מפני קרני השמש המזיקות (UVA/UVB).


לדברי החברה, אחרי שימוש רציף של 28 יום בשני המוצרים הללו מראה הקמטים העמוקים יפחת ויתקבל גידול משמעותי בגמישות העור, במוצקות ובזוהר שלו. חשוב לציין בנוסף, כי הפורמולות של הקרמים ידידותיות לכל סוגי העור (גם לרגיש שבהם) והן לא מכילות אלרגנים ו/או פרבנים כלשהם.



את סדרת Beauty Before Age ניתן להשיג בימים אלו ברשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם, וחנויות נבחרות. למידע נוסף: אתר החברה ודף הפייסבוק

3 תגובות:

  1. בכמה שנים האחרונות אהבה העלתה מאוד את המחירים של המוצרים שלהם וחבל.
    הייתי קונה מוצרים שלהם מדי פעם, גם לפנים,גם לגוף,אבל היום זה פשוט יקר ויש עליהם פחות מבצעים. חוץ מזה עושה רושם שהם בוחרים להשקיע יותר בשוק העולמי ופחות בזה הישראלי.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. מה זה השם "יופי לפני גיל"...
    לא מתאים ל"אהבה" לבחור שם שהוא פשוט סלנג מהסוג הפשוט...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails